استاندار اردبیل:

مردم پایه‌های اصلی تحکیم نظام و تقویت اقتصاد هستند

استاندار اردبیل گفت: مردم پایه‌های اصلی تحکیم و نثبیت نظام و عنصر اصلی تقویت اقتصاد کشور هستند.

سیدحامد عاملی با تبریک فرارسیدن سال نو تقارن آن با بهار قرآن اظهار کرد: خداوند بیداری را در دل‌ها و جان‌های مردم با دمیدن روح تازه در طبیعت جلوه گر کرده و امسال تقارن مبارک بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی مغتنم برای شکرگزاری از نعمت‌های بی پایان الهی است.

او با ابراز خرسندی از انتخاب پیام نوروزی «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال خاطرنشان کرد: هوشمندی مقام معظم رهبری در انتخاب شعار‌های با محوریت اقتصادی بیانگر اهمیت مساله اقتصاد و رونق بخشی به آن در کشور است.

استاندار اردبیل مردمی سازی دولت و سپردن امور کشور به مردم را یادآور شد و بیان کرد: مشارکت مردم در امرو مختلق اقتصادی، تولیدی، ایجاد اشتغال و ... بسیار مهم است و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید مستمر دارند.

عاملی شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را شعاری پرمحتوا در راستای رونق تولید بومی و ملی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان توصیف کرد و گفت: این شعار کامل حجت را برای همه مسئولان و کارگزاران نظام در امر تولید تمام کرده و ضروری است تا با وارد کردن مردم در امور اقتصادی کشور به رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه کمک کنیم.

او استان اردبیل را دارای ظرفیت بالا و ممتاز برای سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی دانست و گفت: مردم با مشارکت در اقتصاد در کنار جهش تولید به تقویت تولید ملی نیز کمک کرده و در توسعه اشتغال نیز سهم عمده‌ای خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.