گفتگوی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ صهیونیستی

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد لوید آستین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درخصوص حمله به رفح گفتگو و از نابودی حماس حمایت کرده است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در تماسی با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نیاز به بررسی جایگزین برای حمله زمینی بزرگ در رفح را مطرح کرد.

براساس گزارش القدس العربی، پت رایدر، سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای گفت که آستین همچنین بر  هدف مشترک شکست حماس  تاکید کرده است. این مقام آمریکایی ادعا کرد دو طرف همچنین در مورد نیاز به انجام بیشتر برای محافظت از غیرنظامیان و افزایش فوری جریان کمک به غزه از طریق گذرگاه‌های زمینی گفتگو کردند.

در این بیانیه آمده است که آستین منتظر میزبانی گالانت در پنتاگون در هفته آینده برای یک نشست دوجانبه برای ادامه این گفتگو‌ها است. در همین حال دو روز پیش وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد  بر اساس آنچه در تماس بایدن و نتانیاهو مورد بحث قرار گرفت، یک هیات صهیونیستی هفته آینده به واشنگتن سفر خواهد کرد.

در همین راستا وزارت دفاع آمریکا که نقاب مخالف با حملات زمینی گسترده رژیم صهیونیستی در رفح را به صورت خود گرفته است، مدعی شد واشنگتن از هیچ گونه عملیات زمینی در رفح بدون داشتن طرح عملی و قابل اجرا حمایت نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۱۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
حرومزادگی و خونخوار بودن از چهره های نحس و کریه شون میباره، ،تو تا حرومزاده که دستشون به خون کودکان و زنان و غیر نظامی های بیگناه فلسطینی آغشته هست..شیاطینی هستند در جلد آدمیزاد که بویی از انسانیت نبرده اند.
آخرین اخبار