اجرای بیش از ۱۸۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از اجرای بیش از ۱۸۰ بازدید از تاسیسات گردشگری استان از ۱۵ اسفند تا پایان ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: به‌دنبال نظارت ویژه و مستمر بر نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری به گردشگران و میهمانان ورودی به استان از ۱۵ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۰ بازدید مشترک توسط اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان با حضور بازرسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بهداشت، دامپزشکی، راهداری، صمت، تعزیرات حکومتی، ستاد اقامه نماز، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس اماکن انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین اظهار کرد: در این بازدید‌ها مواردی از جمله کمیت و کیفیت مواد اولیه غذایی، رعایت اصول بهداشتی، گرانفروشی و کم‌فروشی، وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، رعایت شئونات اسلامی به‌ویژه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، سوخت‌رسانی بررسی می‌شود.

وی  اضافه کرد: طی این مدت ۱۲ اخطار کتبی، ۲۶ اخطار شفاهی برای واحد‌های دارای تخلف صادر و ۹ پرونده تخلف نیز توسط تعزیرات حکومتی تشکیل شده‌است.

خزائلی بیان کرد: نظارت و پایش تأسیسات گردشگری استان تا پایان تعطیلات نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ارائه خدمات با واحد‌های خاطی برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین یادآور شد: گردشگران عزیز می‌توانند شکایات، نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری در سامانه ملی سفر به شماره ۰۹۶۲۹ ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.