هنیه: اسرائیل فقط در پی بر هم زدن مذاکرات دوحه است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای بر هم زدن مذاکرات دوحه، گفت که اسرائیل با بازگشت زندگی به نوار غزه مخالف است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین شامگاه امروز سه‌شنبه تأکید کرد که اقدامات نظامیان اسرائیلی در مجتمع پزشکی «الشفاء» نشان می‌دهد که اسرائیل با بازگشت زندگی به نوار غزه می‌جنگد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز برای دومین روز متوالی مجتمع پزشکی و درمانی الشفاء واقع در محله الرمال در غرب شهر غزه تحت محاصره قرار دارد. جایی که ۳۰ هزار آواره و بیش از ۵ هزار مجروح را در خود جای داده است.

اشغالگران خانواده‌های فلسطینی حاضر در اطراف مجتمع پزشکی الشفاء را در سایه بمباران شدید و تیراندازی به سوی هر جنبنده‌ای در منطقه، به تخلیه محله الرمال وادار کردند.

ارتش اسرائیل، نخستین‌بار حدود چهار ماه پیش به بهانه فعالیت نیرو‌های مقاومت در مجمتع بیمارستانی الشفاء و احتمال نگهداری اسرای اسرائیلی در آن، به آن حمله کرده بود. صهیونیست‌ها روز گذشته با توپخانه، جنگنده‌ها و پهپاد‌های خود این ساختمان و محوطه آن را هدف قرار دادند.

هنیه با بیان اینکه اسرائیل با این حملات، هر گونه نشانه‌ای از زندگی را از بین می‌برد، گفت: «حملات اسرائیل به افسران و نیرو‌های پلیس در نوار غزه، نشان می‌دهد که به دنبال هرج‌ومرج و ادامه خونریزی است».

وی با اشاره به اینکه رفتار صهیونیست‌ها نشانگر تلاش آنان برای تخریب مذاکرات دوحه است، خاطر نشان کرد: «اجازه نمی‌دهیم این طرح جنتایتکارانه اجرایی شود. حماس همچنان از حقوق ملت ما دفاع خواهد کرد و مطالبات آن، توقف حمله، خروج از غزه و بازگشت آوارگان است».

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار