فعالیت ۶ باب کتابخانه عمومی در تعطیلات نوروز

مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت : هم‌زمان با فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۳، تعداد ۶ باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : هم‌زمان با فرارسیدن عید نوروز سال ۱۴۰۳ و به‌منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این ایام فعال خواهند بود.

وی افزود: بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ درمجموع ۶ باب کتابخانه عمومی در سطح استان در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه کتابخانه عمومی شهید مطهری در منطقه ۵ آبادانی مسکن و شهید بهشتی در بلوار شهید بهشتی؛ کتابخانه سید طاهر هاشمی در شهرستان روانسر؛ کتابخانه عمومی ابن‌سینا در شهرستان صحنه؛ کتابخانه علامه مجلسی در شهرستان سنقروکلیایی؛ کتابخانه امام خمینی (ره) آماده ارائه خدمات فرهنگی به هم‌وطنان عزیز هستند.

وی ادامه داد: فهرست کتابخانه‌های فعال استان کرمانشاه و سراسر کشور در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ساعات کاری آنها را می‌توانید در سایت www.iranpl.ir ببینید و از طریق سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به نشانی www.samanpl.ir به موقعیت آنها دسترسی پیدا کنید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار