دستگاه‌ها برای حضور مسافران نوروزی در اردبیل برنامه‌ریزی کنند/ آمادگی در مقابل مشکلات آب‌وهوایی ضروری است

معاون استاندار اردبیل با اشاره به ورود مسافران نوروزی به استان و پیش‌بینی هواشناسی درباره بارندگی، خواستار برنامه‌ریزی دستگاه‌ها برای حضور مسافران در استان شد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه ورود مسافران نوروزی و اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی در استان اردبیل، باید با آمادگی بیشتری در حوزه خدمت حاضر شویم تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود.

او با بیان اینکه بارش‌ها به احتمال بالا سنگین خواهد بود، افزود: لازم است اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز به مسافران برای احتیاط و اعمال اقدامات پیشگیرانه در هنگام حضور در استان اردبیل ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با قدردانی از اقدامات رسانه‌ها و صداوسیما و تأکید بر اطلاع‌رسانی به شیوه‌های مناسب برای حضور بدون حادثه مسافران، گفت: در این راستا باید آگاهی‌های لازم به مسافران برای حضور بدون مشکل در استان اردبیل و نقاط گردشگری و مسیل‌ها انجام شود.

میرجعفریان تصریح کرد: در ایام عید نوروز تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی مرتبط با گردشگری باید آمادگی داشته باشند و نیرو‌های این دستگاه‌ها به‌صورت تمام‌وقت به ارائه خدمات بپردازند.

گفتنی است، در این نشست تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران، گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها برای انجام وظایف خود در عید نوروز ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.