آمریکا تحریم‌های جدیدی در ارتباط با ایران وضع کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد شبکه‌ای از شرکت‌ها و افرادی را که در تسهیل انتقال فناوری ده‌ها شرکت آمریکایی به ایران نقش داشتند، تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه شب اعلام کرد که شبکه‌ای از شرکت‌ها و افرادی را که در تسهیل انتقال فناوری ده‌ها شرکت آمریکایی به نهاد‌های ایرانی از جمله بانک مرکزی ایران نقش داشتند، تحریم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت که این تحریم‌ها به شرکت خدمات انفورماتیک (ISC) وابسته به بانک مرکزی ایران مربوط می‌شود.

بر اساس این بیانیه، شعبات و شرکت‌های وابسته به شرکت خدمات انفورماتیک ایران در ترکیه و امارات و سه فرد مرتبط با آنها تحریم شده‌اند. یکی از این افراد، «پوریا میردامادی» یک تبعه ایرانی-فرانسوی است.«برایان نلسون» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریسم گفت که بانک مرکزی ایران در تامین حمایت مالی از حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «نقشی حیاتی ایفا کرده است.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا کمتر از یک ماه پیش نیز اعلام کرد که سه فرد و چهار نهاد را به دلیل انتقال فناوری پیچیده آمریکایی به ایران تحریم کرد.این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: این تحریم‌ها سه فرد و چهار نهاد مرتبط با انتقال فناوری پیچیده آمریکا برای استفاده توسط بانک مرکزی ایران هدف قرار داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا افزود که شرکت خدمات انفورماتیک (ISC) در ایران وابسته به بانک مرکزی ایران، شرکت ABS در امارات، شرکت L.L.C در امارات و شرکت Ted در ترکیه نهاد‌هایی هستند که تحریم شده‌اند.این وزارتخانه از سید ابوطالب نجفی مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک، پوریا میردامادی کارمند این شرکت و محمدرضا خادمی رئیس L.L.C به عنوان افراد تحریم‌شده نام برد.

دولت دموکرات جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا به رغم شعار رویکرد دیپلماسی و کاهش تنش، همچنان سیاست‌های فشار حداکثری دولت جمهوریخواه دونالد ترامپ را در پیش گرفته و به بهانه‌های مختلف از جمله حقوق بشری و جنگ‌های اوکراین و اسرائیل، تحریم‌های ضد ایرانی را همگام با متحدان غربی خود اعمال کرده است.

آمریکا یک شرکت کشتیرانی را با ادعای ارتباط با ایران و یمن تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد شرکت کشتیرانی «وینشو» را که یک نفتکش آن به نام «لیدی سوفیا» در حمل محموله حمایتی از حوثی‌های یمنی نقش داشت، تحریم کرده است.

به گزارش بلومبرگ، این وزارتخانه جمعه شب گفت، کشتی لیدی سوفیا که با پرچم جزایر مارشال حرکت می‌کند، یک «محموله غیرقانونی» نامشخص از یک کشتی تحریم‌شده دیگر به نام «مهله» دریافت کرد.این وزارتخانه افزود که انتقال این محموله از مهله به لیدی سوفیا ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ماه) در نزدیکی سنگاپور انجام شد و لیدی سوفیا اینک در مسیر حرکت به سمت چین است.

شرکت «وینشو» در جزایر مارشال ثبت شده و مالکیت لیدی سوفیا را دارد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: شرکت وینشو در انتقال محموله‌ای غیرقانونی به جمهوری خلق چین در حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «سعید الجمال» تسهیل‌کننده مالی حوثی‌های یمن که از سوی آمریکا تحریم شده است، دخیل بوده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
ملت رو از تحریم نترسونید ما ترسناک تر از تحریم رو داریم تجربه می کنیم با وجود مسولین با تدبیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
این تحریم ها بیشتر جنبه نمایشی داره چون دولت آمریکا با ایران مماشات می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
پس معافیت تحریم برای صادرات برق و گاز ایران به عراق ، برای چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
آخه چه جوری هم مذاکره برای لغو تحریم میکنن و هم تحریم میکنن.!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
دستشون درد نکنه تازور نباشه چیزی پیش نمیره. سهمیه بنزین تاکسی ها رو تصویب کردن بعد قطعش کردن ظلم از این بیشتر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
خداجونم شکرت این هدیه بقیه الله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
اعتراف حزب الله عراق: آمریکایی‌ها قصد خروج از کشور ما را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۴۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
الله اکبر""
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار در حال قتل‌عام مردم غزه است
۱۲:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار در حال قتل‌عام مردم غزه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
سقط بشید کفتارهای وحشی هیچ غلطی نمیتونید بکنید دست وپای بیخود میزنید فقط برای اینکه بگید ما قدرت داریم دیگر تمام دنیا میدانند که هیچ عددی نیستید همتون جمع شدید از پس دلیر مردان یمنی بر نیامدید ومثل خر توگل ماندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
اگر عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر، باکو و ترکیه مسلمان هستند سوال اینجاست که پس چرا در مورد جنایت های اسرائیل و متحدانش هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند و هم همه جانبه با اسرائیل و متحدانش همکاری هم می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
قرار نیست هر کشور مسلمونی به خاطر چهارتا گروهک ملت خودشو بدبخت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Spain
ناشناس
۰۲:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
تو به اربابت بگو از قالیباف که از ترکیه خرید میکنه حمایت نکنه سازمان ملل پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند.

عربستان جنایتکار و کویت جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک و حمایت مالی می کردند.

شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است.

ایران متأسفانه از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای عربی جنایتکار و مزدورانشان کوتاهی کرده است.

از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار و مزدروانشان در کار است.
ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس دولت حسن روحانی خیانتکار در مدت 8 سال فقط در مذاکره از جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش گذاشته است و سکوت کرد.

اگر آمریکا با ژست حقوق بشری در غزه به‌دنبال بزک کردن وجهه کریه خود است سوال اینجاست که پس چرا برخی کشورها به اصطلاح اسلامی هنوز هم با آمریکا جنایتکار و هم رژیم صهیونیستی جنایتکار همه جانبه همکاری می کنند چرا؟

اگر رژیم صهیونیستی صلاحیت عضویت و باقی ماندن در هیچ یک از سازوکار‌های بین‌المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد. سوال اینجاست که پس چرا سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش از سال 1917 شروع و آغاز شده است سوال اینجاست که پس چرا دولت روحانی وغیره و در سایه سکوت نمایندگان مجلس با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره مذاکره و همکاری کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
هر 11 دقیقه یک کودک در «یمن» جان می‌دهد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک کجا هستند ازسال 2015 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟

تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
ترکیه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد.
حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در ایران به ترکیه جنایتکار ربطی ندارد
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ در سوریه و عراق بوده است.
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون تروریست ها وارد سوریه و عراق و منطقه می کند.
حضور نظامی ترکیه جنایتکار در شمال سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران همان نتیجه حمایت ترکیه جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
و این در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است.
ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است.
ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است.
ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
۱۲:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
۱۲:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
پس برای همه مردم دنیا مشخص و روشن است که در سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
نیروهای آمریکا، غرب و ناتو در اوکراین چه غلطی می کنند؟
آمریکا، غرب، ناتو، ترکیه، و اسرائیل 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هنوز هم هستند.
ایران به دولت های کمک و حمایت می کند و اما آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان از تروریست کمک و حمایت می کنند چرا؟
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از اسفند ماه سال 1400 تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
گروه 7 در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم است و نه مدعی
آمریکا جنایتکار هم نباید به اوکراین سلاح بدهد.
غرب جنایتکار هم نباید به اوکراین سلاح بدهد.
ناتو جنایتکار هم نباید به اوکراین سلاح بدهد.
ترکیه جنایتکار هم نباید به اوکراین پهپاد بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون همه جانبه از اوکراین جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و هم انواع سلاح های مختلف اوکراین جنایتکار را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. جان کربی، سخنگوی کاخ سفید جنایتکار، ایران را به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در اوکراین متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.
اوکراین ادعاها درباره استفاده روسیه از موشک‌های ایرانی را رد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل جنایتکار به همراه ارتش آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 6 ماه است که بیش از 766 تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
دیگه چیزی نمونده برای تحریم
ازبدبختی رسیده به تحریم تک تک افراد
Italy
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
خوب بکنه مگه کاغذ پاره نیستند؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۱:۲۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
جمعه رفتیم خونه ننه جونم. شیرینی به من ندادن. تحریمش کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا غلط کرد با طرفداراش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
اول خودت غلط کردی دو حتما تو منافع دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
منافع نداره عقلش بیش از این کشش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
امریکا وحامیانش هیچ غلطی نمیتونند بکنند خودشان هم خوب میدانند ملت بزرگ ایران انها را زیر پا له کردن وبزودی به فاضلاب تاریخ سرازیرشان خواهند کرد
-
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
طرفداران امریکا در ایران طرفدارن نفهم و بی همه چیزی هستند چون بعد از این همه جنایت امریکا علیه مملکتشان آدم نشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
بی همه چیز تویی وقتی با هرکی دشمنی کنی انم باهات دشمنی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
به فرموده اسلام آنها ناقص العقل ند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
باشه
-
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
امریکا هرتحریمی را خواسته برقرار کرده این تحریم ها مانند پیرزنی است که به نفرین رو آورده است
Italy
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
معلومه روغن و حبوبات رایگان رو تازه گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
بی فائده و بی تاثیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا اگر راست می گوید فکری به حال دلار خودش بکند که هر روز گران می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
در اصل بضرر خودشان و غرب است
باعث شد
بازار ایران را از دست بدهند ولی بیفایده هم بوده
بجز جنایت در حق ایرانیان کرده و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
اگه روسیه و چین که خودرو میفرستن مریخ این چیزا رو به ما بدن ما مجبور نمیشیم از آمریکا جاسوسی کنیم و تحریم بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
وقتی روسیه و چین که ادعای حمایت از ما رو دارن اینا رو دارن باید این چیزا رو بهمون بدن نه اینکه ما مجیور به جاسوسی از آمریکا بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
وهمچنان فشار بیشتر بر مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
مش قربون مونده فقط ،اونم تحریم کنید گناه داره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
قویترین مردان جهان
۰۷:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکای جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
چخبره
پول ها بکجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
مگه تحریمی مونده؟
حتی توالت های پارک رو ۵ بار تحریم کردین
-
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
امریکا هم مثل پیرزنها به ناله و نفرین رو آورده است چون کاری از دستش علیه ایران به غیر از این کارها بر نمی آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
قشنگ معلومه سهمیه خونه و ماشین و برنج و روغن و وام بدون سود رو تازه گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
لعنت بر جاسوسان خودفروخته در داخل که اصل خیانت از همین جاسوس هاست
آخرین اخبار