لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید ۲ (۳) - (۲) ۱ اینتر/ وداع آخرین نماینده ایتالیا با شکست در ضربات پنالتی+ فیلم

تیم اینتر با شکست مقابل اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ تیم‌های اتلتیکو مادرید و اینتر در حالی در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم در میلان با پیروزی یک بر صفر افعی‌ها به پایان رسیده بود.

اینتر در شهر مادرید هم توانست گل اول بازی را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۳ دیمارکو نراتزوری را در بازی برگشت هم پیش انداخت، اما ۲ دقیقه بعد گریزمن بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه اتلتیکو حملات زیادی روی دروازه اینتر داشت و شاگردان اینزاگی هم در ضد حملات فرصت‌های زیادی از دست دادند تا اینکه دقیقه ۸۷ ممفیس دیپای تعویض طلایی سیمئونه گل دوم اتلتیکو را هم زد تا بازی در مجموع دو بر دو شود.  

اتلتیکو در وقت‌های تلف شده هم یک فرصت فوق العاده داشت که ریکلمه آن را از دست داد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. وقت‌های اضافه گلی نداشت تا ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کند.

در ضربات پنالتی اتلتیکو سه بر دو پیروز و راهی یک چهارم نهایی شد. الکسیس سانچز، کلاسن و لائوتارو مارتینز ۳ بازیکن اینتر بودند که پنالتی خود را از دست دادند تا آخرین نماینده ایتالیا و فینالیست فصل گذشته از لیگ قهرمانان حذف شود. این نخستین شکست اینتر در سال ۲۰۲۴ بود.

به این ترتیب چهره هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی این رقابتها مشخص شد و تیم های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی، آرسنال، بایرن مونیخ، دورتموند و پاری سن ژرمن راهی دور بعد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار