رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد

مصدومیت ۱۷ نفر در حوادث چهارشنبه سوری ایلام

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بر اثر انفجار ترقه و آتش سوزی چهارشنبه سوری ۱۷ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

صیدنور علیمرادی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: این تعداد حادثه مربوط به چهارشنبه سوری از ابتدای اسفند تا ۲۲ این ماه در استان اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی در پی نداشته، اما ۱۰ نفر از ناحیه دست، سه نفر از ناحیه پا، سه نفر از ناحیه سر و یک نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شده‌اند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: ۹ مورد از این حوادث در شهرستان ایلام، ۲ مورد در شهرستان آبدانان و یک مورد در شهرستان دره شهره اتفاق افتاده است.

علیمرادی افزود: تمامی این افراد به صورت سرپایی درمان شده و فقط یک نفر نیاز به جراحی داشته و هنوز در بیمارستان بستری است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد: از همه کسانی که به توصیه‌های ایمنی عمل کرده تا آخرین چهارشنبه سال برای آنها بدون دغدغه سپری شود قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: همکاران ما در تمامی شهرستان‌های استان، در محل‌های برگزاری جشن چهارشنبه سوری مستقر بودند و در کمترین زمان ممکن در راستای خدمات رسانی به مصدومان وارد عمل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.