طرح ویژه نظارت بر بازار در اردبیل تا پایان ماه رمضان ادامه می‌یابد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اردبیل تا پایان ماه رمضان ادامه می‌یابد.

مسعود ایرانی گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان آغاز شده و با سودجویان غیربازاری که اعتبار اصناف را تهدید کنند برخورد قانونی می‌شود.

او با اشاره به متمرکز شدن نظارت برکالا‌های اساسی در وزارت صمت گفت: حسب دستور رئیس جمهور برای متمرکز شدن نظارت و بازرسی در قیمت کالا‌های اساسی و خدمات و پرهیز از موازی‌کاری، مسئولیت هماهنگی و تنظیم‌گری کالا‌های اساسی به سازمان حمایت مصرف کننده، و در استان‌ها نیز به ادارت کل صنعت، معدن و تجارت تفویض شده است و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای ارتقای شرایط استفاده کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: از ۱۵ اسفند ماه تاکنون ۳۷۸ مورد شکایت در این سامانه ثبت که ۱۰۸ مورد طرح شکایت و گزارش شده است و از این تعداد ۳۵ پرونده به جهاد و اتاق اصناف ارجاع و ۷۳ پرونده نیز در اداره کل صنعت، معدن و تجارت در حال رسیدگی است.

ایرانی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در اردبیل بیان کرد: نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان با هدف تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز عموم خانواده‌ها از ۱۵ اسفند کار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با مراجعه از تخفیف‌های ۱۰ تا ۱۵ درصدی انواع پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و‌مواد غذایی بهره‌مند شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.