دیدار مسئولان سازمان سمپاد کشور با خانواده شهید «لطفی نیاسر»

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در سالروز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهید محمد مهدی لطفی نیاسر، به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان به همراه جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان در سالروز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل پاسدار شهید محمد مهدی لطفی نیاسر، به مقام شامخ این شهید ادای احترام و از صبر و ایثار خانواده اش قدردانی کردند.

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر دوره راهنمایی و دبیرستان را در مدارس تیزهوشان قم گذرانده بود.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر پدر این شهید والامقام با اشاره به ظرفیت‌های موجود در زمینه آموزشی در نظام اسلامی تاکید کرد: امکانات اموزشی و امتیازات باید برای همه‌ی دانش اموزان یکسان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر با اشاره به اینکه علم و دانش بستری برای رشد و انسان سازی است گفت: این فضای استعداد‌های درخشان نباید باعث غرور و فخر باشد چرا که بزرگان بسیاری در علم و معرفت با زهد و تلاش به مراتب بالای انسانی رسیدند.

پدر شهید لطفی نیاسر افزود: نباید با تخصیص منابع و امکانات متفاوت بین دانش آموزان با استعداد‌های متفاوت خط کشی و جداسازی کرد و توجه ویژه به مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم و برنامه ریزی براساس آن برای دانش آموزان مورد توجه قرار بگیرد.

او به اخلاص، مجاهدت علمی و تلاش عملی برای خدمت به اسلام و نظام اسلامی شهید اشاره کرد و افزود: او در مسیر ازادی قدس و نابودی اسرائیل گام برداشت و به همین دلیل پس از شهادت، شهید راه نابودی اسراییل نام گرفت.

این استاد حوزه با اشاره به مسیری که شهدای جبهه مقاومت رفتند گفت: باید گوش به فرمان فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم و در مسیری که از سال ۴۲ شکل گرفته و تا به امروز ادامه دارد، قدم برداریم.
حجت الاسلام و المسلین لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیما‌مرکز قم و برادر شهید هم گفت: برنامه ریزی در مسیر خودسازی، فعالیت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از برنامه ریزی‌های مسیر زندگی چندساله‌ی شهید لطفی نیاسر بوده است.

مدیرکل صداوسیما قم با اشاره به شرایط منطقه و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه گفت: شهادت محمد مهدی‌ها زمینه ساز تحقق نابودی اسراییل خواهد بود.

خانم یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان هم با اشاره به اینکه در بین دانش آموزان و فارغ التحصیلان مدارس استعداد‌های درخشان شهدایی در دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت، تقدیم اسلام شده است گفت: توحه به سبک زندگی شهدا برای پرورش نسل جدید بسیار مهم و اثرگذار است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گرامی داشت یاد و خاطره شهدا را مهم برشمرد و افزود در مدارس سمپاد برنامه‌های متنوعی در این خصوص با حضور و تلاش دانش آموزان در ایام مختلف سال تحصیلی برگزار می‌شود.

شهید محمدمهدی لطفی نیاسر ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ به همراه با شش تن از همرزمانش در پایگاه هوایی تی فور سوریه با حمله مستقیم هواپیما‌های رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به شهادت رسید و شهید راه نابودی اسرائیل» لقب گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار