حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

همه نیرو‌های انقلاب را از اختلاف پرهیز می‌دهم

رئیس جمهور گفت: همه نیرو‌های انقلاب را از اختلاف پرهیز می‌دهم؛ اختلاف افراد را می‌تراشد و افراد فکر نکنند اگر طرف مقابل تراشیده شد، به سبد او افزوده می‌شود؛ خیر جای دیگری می‌رود.

 حجت الاسلام والمسلمین  سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان قم اظهار داشت: اراضی که به موسسات فرهنگی در قم واگذار شده علیرغم گذشت یک دهه برخی موفق نشدند ساخت و‌سازی در این اراضی داشته باشند و این باید در اختیار مرکزی قرار گیرد که کار فرهنگی انجام می‌دهند. مستاصل و معطل گذاشتن یک امکان طبیعتا پسندیده نیست حتما باید در این زمینه بازنگاهی صورت‌گیرد.

وی با بیان اینکه در استان قم باید خدا را به خاطر وحدت یکپارچگی و انسجام همه بخش ها، دولت، دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس و نیرو‌های مسلح با محوریت نماینده مقام معظم رهبری و در محضر علما و مراجع تقلید شاکر باشیم، افزود: این وحدت و انسجام زمینه توسعه یافتگی در قم است هر توسعه‌ای که بخواهد بشود، شرط اولش وجود انسجام است.

رئیسی با بیان اینکه هر جا اختلاف باشد به تعبیر رهبر معظم انقلاب تمام ظرفیتی که قرار است هزینه توسعه شود، صرف دعوا و اختلاف می‌شود، تصریح کرد: همه نیرو‌های انقلاب را از اختلاف پرهیز می‌دهم؛ اختلاف افراد را می‌تراشد و افراد فکر نکنند اگر طرف مقابل تراشیده شد، به سبد او افزوده می‌شود؛ خیر جای دیگری می‌رود.

وی اضافه کرد: رمز توسعه یافتگی در شهر و استان و کشور این است که نیروها خرج سازندگی شوند نه خرج تراشیدن دیگری چون جز زحمت در کشور ایجاد نمی‌کند.‌

 رئیسی با بیان اینکه ‌مردم به ما ماموریت دادند که گره ها را باز کنیم، گفت: 240 هزار مسکن مهر تعهد دولت جمهوری اسلامی است کاری نداریم که کدام‌دولت به این تعهد عمل نکرد. این دولت این بار را از روی زمین برداشت، دولت باید حل مسئله کند و باید برای مشکلات چاره سازی کنیم.

وی اضافه کرد: قرار نیست راه برای مدیران هموار باشد مگر راه برای شهدا و رزمندگان و شهید سلیمانی مسیر هموار بود ولی این بزرگواران با پیگیری و مجاهدت و ایستادگی رفع مانع کردند. مردم به ما ماموریت دادند که گره ها را بازکنیم. بنا نداریم در تریبون های عمومی موانع را بگوییم، بنای ما حل مسائل است.

 رئیسی با بیان اینکه موضوع مترو قم پیگیری و مساله حل خواهد شد، گفت: نقش سد کهیر در جلوگیری از سیلاب‌ها و خسارات، نقش بسیار کلیدی بود.دشمن نمی‌خواهد که در کشور ما کار پیش برود، می‌خواهد مردم و شما را ناامید کند و ما باید با کارمان ایجاد امید کنیم.

وی با بیان اینکه اهل بیان و قلم با قلم خود، بنده به عنوان سرباز نظام و شما مدیران معزز و بزرگوار باید با کار خود ایجاد امید کنیم. در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید با کار و تلاش امیدآفرینی کنید، گفت: موضوع مترو قم پیگیری خواهد شد؛ در جلسه با شهردار قرار شد که واگن‌ها از تهران و مشهد به نحوی منتقل شود. به ویژه در جلسه حل مساله که با حضور دادستان مسائل حقوقی دنبال شد، قرار شد مساله با همکاری و هماهنگی حل شود. وضعیت کنونی ایجاد ناامیدی می‌کند و ممکن است برداشت ناکارآمدی از آن شود.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام.اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم.هزاربار گفتم دولت ایران تا زمین و کانکس به مستأجران ندهد. شکاف طبقاتی حل نمیشود.تو گلزار شهدای خمین آهن ونرده دور قبرستان را دزدیدن .ولی شهرداری دوربین مداربسته آنجا نزاشته .
آخرین اخبار