پس اندازی مادری که صرف آزادی زندانیان شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک مادر سالمند همدانی با حضور در ستاد دیه و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

یداله روحانی منش افزود: این مادر سه سال است که با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و نوروز، با جمع آوری پس انداز خود زندانیان نیازمند را آزاد می‌کند.

او تصریح کرد: با کمک این بانوی خیر، فردی که برای امرار معاش مغازه لوازم آرایشی بهداشتی راه اندازی کرده، اما به علت ناآشنایی به بازار کار، فروش نسیه و ناتوانی در پاس کردن چک، ورشکست و زندانی شده بود، آزاد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه یک زندانی مهریه نیز با کمک این مادر آزاد شد گفت: ابتدای سال تاکنون با کمک خیران نیک اندیش ۶۵ زندان ناتوانی در پرداخت مهریه از زندان‌های این استان آزاد شدند.

یداله روحانی منش افزود: ۱۱ ماهه سال جاری ۲۰۸ زندانی جرائم غیر عمد ۱۹۴ مرد و ۱۴ زن با پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

او تصریح کرد: هم اکنون شمار زندانیان جرائم غیرعمد این استان ۲۷۳ نفر است که امید می‌رود با کمک مردم سخاوتمند این استان تعداد زیادی از این محکومان مالی تا پایان سال آزاد شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

برچسب ها: ستاد دیه ، آزادسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار