شرکت ۵۹۸۲ داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه اصفهان گفت: ۵۹۸۲ داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت شرکت کردند

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه اصفهان با اشاره به  شرکت پنج هزار و ۹۸۲ داوطلب از این استان در آزمون وکالت امروز (جمعه) و همزمان با سراسر کشور گفت:  از این تعداد سه هزار و ۴۳ نفر زن و ۲ هزار و ۹۳۹ نفر مرد هستند.

نرگس صلواتی با اشاره به برگزاری آزمون وکالت در دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان، افزود: نتایج نهایی این آزمون تا حدود ۲ ماه آینده اعلام خواهد شد.

او  با اشاره به برگزاری دومین آزمون وکالت سالجاری با حضور ۱۱۳ هزار و ۸۲۷ نفر در کشور گفت: از این تعداد ۶۰ هزار و ۳۳۲ نفر مرد و ۵۳ هزار و ۴۹۵ نفر زن در ۳۱ استان و ۵۰ شهر به رقابت می‌پردازند.


صلواتی اظهار داشت: سازمان سنجش مرجع اعلام پذیرفته شدگان نهایی آزمون کتبی و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحل استعلام، تحقیقات و مصاحبه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه است.


او  با بیان اینکه داوطلبان مطابق قانون تسهیل و بر اساس نمره حد نصاب کسب شده در آزمون قبول می‌شوند، افزود: داوطلبانی که ۷۰ درصد امتیاز میانگین نمرات یک درصد حائزان بالاترین امتیاز را کسب کنند بعنوان پذیرفته شده برای گذراندن مراحل بعدی به مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.