آمادگی کامل گرگان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی

فرماندار گرگان گفت: تمامی تمهیدات لازم جهت اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در گرگان اندیشیده شده است.

امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند، اولین جلسه خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ و ستاد مدیریت بحران با حضور اسماعیل نادری فرماندار گرگان و حجت یزدوئی معاون عمرانی فرماندار و اعضای ستاد‌ها برگزار شد.

نادری ضمن تأکید بر لزوم آماده سازی تفرجگاه‌ها و استراحتگاه‌های شهرستان گفت: اداره ورزش و جوانان سالن‌های ورزشی خود را که برای زمان مدیریت بحران آماده سازی کرده اعلام کند تا در صورت برودت هوا و بروز بحران از آن فضا‌ها برای اسکان مسافران بکار گرفته شود.

وی افزود: همه دستگاه‌های ذیربط باید فضا و زیرساخت‌ها را به گونه‌ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان به صورت بهینه استفاده نمایند و دغدغه‌ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند

وی تصریح: مقرر شد با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، اطلاع‌رسانی به واحد‌های خدماتی، رفاهی برای حفظ حرمت روزه‌داران و ماه مبارک در ایام سال نو توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت پذیرد.

فرماندار با تأکید بر اهمیت همکاری و همدلی دستگاه‌های ذیربط در راستای خدمت به مسافران و میهمانان نوروزی، افزود: دستگاه‌های خدماتی باید نسبت به انجام وظایف مرتبط اقدام و در جهت خدمت هرچه مطلوب‌تر به میهمانان و گردشگران نوروزی همکاری‌های لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.