تاکید استاندار گلستان بر تسریع در فرآیند خدمت رسانی

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان بر تسریع در فرآیند خدمت رسانی و ادامه دادن راه رئیس جمهور شهید، تاکید کرد.

جلسه شورای اداری استان بعدازظهر امروز تحت تاثیر فقدان رئیس جمهور برگزار شد.

استاندار، مصیبت را سنگین و غیرقابل باور دانست و گفت: این ثلمه، قابل جبران نیست، اما مواجهه ما صبورانه خواهد بود.

آقای زنگانه، اخلاص و مظلومیت را ویژگی بارز رئیس جمهور شهید خواند و افزود: توجه به پیشرفت، تولید و اشتغال، رفع تبعیض و فقر، حفظ روحیه انقلابی و جهادی، تحقق عدالت، گره گشایی از مشکلات مردم، فسادستیزی، پاکدستی، اهتمام به وحدت اقوام و مذاهب، تعامل با نهاد‌های انقلابی، کار تیمی و توجه به نخبگان و جوانان با انگیزه، سیره آقای رئیسی و مطالبات ایشان از استانداران بود.

وی، بر تسریع در فرآیند خدمت رسانی و ادامه دادن راه رئیس جمهور شهید، تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز با بیان اینکه شهید رئیسی بیشتر دوران خدمت را در دستگاه قضا بود، تدین، تواضع، خستگی ناپذیری، مردمداری، ساده زیستی و نجابت را از ویژگی‌های برجسته ایشان برشمرد و تاکید کرد: این شهید والامقام، مرد میدان خدمت، صادق الوعد و سرباز مخلص ولایت بود وو شهید میدان خدمت شد.

آقای آسیابی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف حقوقی پتروشیمی گلستان ثمره توجه شخص رئیس شهید جمهور بود.

مدیرکل اطلاعات استان هم گفت: نظام جمهوری اسلامی با عنایت الهی، توجهات حضرت ولی عصر، رهبری امامین انقلاب و مردم ولایتمدار، بسیاری فراز‌ها و فرود‌ها را پشت سر گذاشته است. حادثه اخیر هم اتفاق کوچکی نیست و بحمدالله امنیت، آرامش و وفاق ملی بعنوان سرمایه محفوظ است و خدمت رسانی ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز از تشکیل ستاد مردمی بزرگداشت رئیس جمهور شهید در استان و شهرستان‌ها و پیش بینی ۲۷۵ ویژه برنامه خبر داد.

آقای مهاجر گفت: مراسم متمرکز پنجشنبه ۹ صبح در مصلای وحدت گرگان، مراسم شب سوم شهدا، جمعه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله گرگان و اعزام جمعی برای شرکت در مراسم تشییع ازجمله این برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز بر خدمترسانی بیشتر به مردم در این ایام، تکلیف است، خاطرنشان کرد: هشتم تیر، انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و سرلوحه ما راهبرد‌های چهارگانه رهبری است.

در این جلسه اعلام شد که تا کنون در گلستان ۹۶۹ تشکل در نهضت ملی مشارکت اجتماعی ثبت شده است و فعلا استان رتبه سوم را دارد. از مهلت ثبت نیز ۱۰ روز دیگر باقی است.

با دستور استاندار، مرخصی مدیران لغو و احکام سرپرستان جدید بنادر و دریانوردی، مجتمع دخانیات، اداره کل راه و شهرسازی و بانک ملی استان هم ابلاغ شد.

همچنین اعلام شد که از سوی شورای نگهبان، صحت برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس تایید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.