آمادگی ۱۱ مدرسه میامی برای اسکان مسافران نوروزی

فرماندار میامی از آمادگی ۱۱ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان خبر داد و گفت: حسینیه‌ها و برخی مساجد هم میزبان مسافران خواهند بود.

علیرضا آشوری فرماندار میامی در نشست ستاد خدمات سفر میامی ضمن اشاره به تمهیدات لازم در راستای مدیریت سفر‌های نوروزی، تاکید کرد: ۱۱ مدارس برای ایام نوروز برای ستاد اسکان در شهرستان میامی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای بقاع متبرکه، افطاری برای پذیرایی از زائران در نظر گرفته خواهد شد، افزود: مشکلات سرویس بهداشتی مجتمع‌های بین راهی برطرف خواهد شد همچنین نواقص جایگاه‌های سوخت در حال بررسی و رفع شدن است.

فرماندار میامی گفت: حسینیه اعظم و برخی مساجد در شهر میامی طبق روال سال‌های اخیر، پذیرای مهمانان و زائران رضوی خواهد بود.

آشوری با بیان اینکه داروخانه شهر میامی در ایام نوروز به صورت شبانه روز باید باشد، افزود: نظارت بر واحد‌های صنفی از ۱۵ اسفند در شهر میامی شروع شده و تا پایان تعطیلات عید فطر به صورت شبانه روزی استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۵۰ تن آرد و پنج نانوایی کشیک برای ایام نوروز در شهرستان، پیش بینی شده است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، ضمن عمل به وظایف تخصصی خلاقیت را دخیل کنند در حوزه‌های مختلف تا باعث جذب مسافر شود.

فرماندار میامی همچنین بیان کرد: ورودی کلاته اسد، نماد یک بازارچه محلی است و در وردی این روستا طبق روال سال گذشته با شکوه‌تر برگزار خواهد شد.

آشوری گفت: تمام خدمات به صورت تجمیعی باید در ورودی شهر میامی باشد و حالت دعوت کنندگی برای مسافر داشته باشد همچنین کاروانسرای میامی از ۲۵ اسفند برای بازدید از مسافران باز خواهد بود و آماده خدمت دادن به مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار