استاندار سمنان:

با گران فروشی برخورد جدی و بازدارنده شود

هاشمی گفت: جلوگیری از گرانفروشی مطالبه جدی مردم و تحقق آن در امیدآفرینی در جامعه موثر است

اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان در چهارمین نشست امسال مهمترین راهکار‌های جلوگیری از افزایش بی ضابطه قیمت‌ها و وضعیت ذخیره سازی کالا‌های اساسی را بررسی کردند.

استاندار سمنان در این نشست گفت: تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است. سید محمدرضاهاشمی افزود:بحث تنظیم بازار، جلوگیری از تورم و گرانفروشی، در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امید آفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد. وی با تاکید بر پیگیری جدی و تقویت طرح‌های نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در جامعه، از کسبه و اصناف و بازاریان استان در همراهی با این طرح‌ها قدردانی کرد. هاشمی تاکید کرد: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی، دقت شود. استاندار سمنان عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه‌ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود. وی با تاکید بر نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی‌های استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار، باید برای دوگانه سوز شدن واحد‌های خود اقدام کنند. استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است، به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

یادگار احمدی مدیرکل صمت استان نیز با تاکید بر تشدید نظارت بر قیمت‌ها و قعالیت اصناف گفت: در زمینه تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکل و کمبودی در این استان وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار