مسئول نمایندگی میراث فرهنگی وصنایع‌دستی میامی:

نوروزگاه‌ها در میامی برگزار می‌شود

رضویان با بیان اینکه نوروزگاه‌ها در میامی برگزار می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در خدمت مردم و مسافران خواهند بود.

رضویان، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی گفت: اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در راستای معرفی شهرستان با عنوان نوروزگاه در ایام نوروز، اجرای جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی، مراسم افطاری در اماکن تاریخی، فرهنگی، امامزاده‌ها و تأسیسات گردشگری با رعایت شئون ماه مبارک رمضان در شهرستان میامی در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن اشاره به شرح وظایف در نظر گرفته‌شده برای کمیته‌های ذیل ستاد و اهمیت ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۳ افزود: عملکرد کمیته‌های این ستاد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مورد ارزیابی، بررسی و امتیازبندی قرار خواهد گرفت.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی گفت: نیاز است تا همه دستگاه‌های ذی‌ربط و عضو ستاد خدمات سفر، فضا و زیرساخت‌ها را به‌گونه‌ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از ظرفیت‌های موجود در شهرستان به‌صورت بهینه استفاده کنند و دغدغه‌ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار