قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی:

۱۵۶ هزار نفر حامی ۴۹ هزار فرزند یتیم و محسنین خراسان رضوی هستند

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: ۱۵۶ هزار نفر حامی در استان خراسان رضوی هستند که از ۴۹ هزار فرزند یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

سیدمصطفی موسوی قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران حامیان طرح اکرام و محسنین مه‌ولات با اشاره به اینکه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد مردمی است که در آن مردم پای کار هستند و ما هم باید مردم محور کار کنیم، گفت چهار دهه از زمان تأسیس این نهاد مقدس گذشته است و اگر توفیق حاصل شده است به کمک خیرین و نیکوکاران بوده، هست و انشاءالله خواهد بود.

وی با بیان اینکه جای کار بسیار است و ما شرمنده مردم هستیم، اما دلمان به یاری و همکاری مردم گرم است، افزود: در گام دوم انقلاب هستیم و به لطف خدا و همراهی خیرین و نیکوکاران عزیز اتفاقات بزرگی در راستای حمایت از مستضعفان انجام شده و یکی از این موارد حمایت ۱۵۶ هزار نفر از ۴۹ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان است که صرفاً در ماه گذشته مبلغ ۲۱ میلیارد تومان توسط همین عزیزان به حساب آنان واریز شده است. تحصیل ۱۲۰۰ نفر افراد تحت پوشش این نهاد در بیش از ۴۰۰ مدرسه به صورت رایگان و نیم‌بها از دیگر اقدامات ارزشمندی است که شاهد آن هستیم.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ۳۳۳ پزشک نیکوکار به بیش از ۴ هزار بیمار خاص تحت پوشش این نهاد در استان خدمت‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ وکیل نیکوکار نیز در خراسان رضوی حامی حقوق ایتام و نیازمندان هستند که جا دارد از این عزیزان و تمامی کسانی که حامی نیازمندان هستند تشکر و قدردانی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.