۵ خانواده در جشنواره قرآن و عترت خانواده برتر شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس گفت: ۵ خانواده در این شهرستان در جشنواره قرآن و عترت خانواده برتر شدند.

حجت الاسلام مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس از برگزاری آئین اختتامیه و تکریم خانواده‌های قرآنی برتر جشنواره قرآن و عترت خانواده در مجتمع شهید آوینی این شهرستان خبر داد.

او افزود: این جشنواره از سوی اداره تبلیغات اسلامی و با همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور الثقلین، بنیاد فرهنگی المهدی (عج) و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ابتدای بهمن با محوریت سوره مبارکه حجرات و سبک زندگی قرآنی و حفظ آیات منتخب با رویکرد جذاب شروع شد و پس از اطلاع رسانی و ثبت نام، ۲۵ خانواده در سه مرحله به رقابت پرداختند و در نهایت ۵ خانواده برگزیده شدند.

حجت الاسلام مرادی اظهار کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور امامان جمعه فردوس و اسلامیه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد، ضمن تکریم همه خانواده‌های قرآنی شرکت کننده با اعطای لوح تقدیر و هدیه عمومی استفاده از سوئیت آبگرم معدنی به صورت خانوادگی، ۵ خانواده برتر زال، براتی، باصری، مرادی و سکندری مقدم به ترتیب از اول تا پنجم با هدایای نقدی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال مورد تقدیر قرار گرفتند.

این جشنواره در چهار رشته حفظ و ترجمه آیات منتخب، ترتیل سوره مبارکه حجرات، مفاهیم و تفسیر سوره حجرات، سبک زندگی قرآنی برگرفته از کتاب زندگی به سبک روح الله برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.