لیگ قهرمانان اروپا؛

تقابل رئال مادرید و لایپزیگ جان سخت/ سیتیزن‌ها با خیالی آسوده به مصاف کپنهاگن می‌روند

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید - لایپزیگ و منچسترسیتی - کپنهاگن پیگیری می‌شود.

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم‌های رئال مادرید - لایپزیگ و منچسترسیتی - کپنهاگن به مصاف یکدیگر می‌روند.

رئالی ها در حالی امشب میزبان لایپزیگ هستند که در بازی رفت با تک گل براهیم دیاز موفق شدند پیروز شوند و با دست پر به اسپانیا برگردند.

رئالی‌ها در این دیدار در دقیقه ۲ توسط بنجامین ششکو دروازه شان باز شد، اما سپس عرفان پلیتو داور بوسنیایی این بازی به دلیل قرارگیری بنیامین هنریکس در موقعیت آفساید و تاثیرگذاری‌اش رو آندری لونین، این گل که می‌توانست باعث تغییر سرنوشت بازی شود را مردود اعلام کرد. این تصمیم داور باعث انتقادات زیاد ساکسون‌ها از قضاوت داور این بازی شد.

براهيم دياز

رئالی‌ها در حال حاضر با ۶۶ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لالیگا قرار دارند، اما در بازی‌های اخیر شان مقابل رایووایکانو و والنسیا به تساوی یک بر یک و ۲ بر ۲ رسیدند و موفق شدند سویا را با یک گل شکست دهند. پرافتخار‌ترین تیم لیگ قهرمانان اروپا با روند کنونی اش یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این مسابقات است.

لایپزیگ نیز در حال حاضر با ۴۳ امتیاز در در جایگاه پنجم بوندسلیگا قرار دارد و شانس قهرمانی در این مسابقات را ندارد، اما آن‌ها امیدوارند بتوانند در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

داویده ماسا ایتالیایی این بازی را قضاوت می‌کند.

منچستر سیتی امشب با خیالی آسوده میزبان کپنهاگن است چرا که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر یک موفق شد از سد میزبانش بگذرد. کوین دیبروینه، برناردو سیلوا و فیل فودن گلزنان سیتیزن‌ها بودند و تک گل کپنهاگن را نیز مگنوس ماتسون برای تیمش به ثمر رساند.

برناردو سيلوا و ارلينگ هالند

آن‌ها در حال حاضر با  ۶۲ امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر انگلیس قرار دارند و فاصله یک امتیازی با لیورپولی‌ها دارند و امیدوارند مثل سال‌های گذشته قهرمانی لیگ برتر را کسب کنند.

سیتیزن‌ها در آخرین بازی شان موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک از سد منچستر یونایتد بگذرند، همچنین در جام حذفی نیز با نتیجه ۶ بر ۲ لوتون تاون را شکست دادند و به دور بعدی صعود کردند.

کپنهاگن شانس کمی برای پیروزی مقابل سیتیزن‌ها دارد، اما آن‌ها امیدوارند اتفاقات فوتبالی و شانس به کمک شان بیاید و رقیب قدرتمند خود را شکست دهند.

آن‌ها در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم سوپرلیگ دانمارک قرار دارند و با تیم صدرنشین میدیولن فاصله‌ای سه امتیازی دارند و با این وجود یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند.

کپنهاگن در سه بازی اخیر خود موفق شده است سیلک بورگ و نوشلان را با نتایج ۳ بر صفر و ۲ برصفر شکست دهد، اما در مقابل میدیولن مدعی قهرمانی با ۲ گل مغلوب شدند.

اسپن اسکاس نروژی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.