لیگ قهرمانان اروپا؛

بایرن مونیخ ۳ - ۰ لاتزیو/ هری کین ناجی توخل شد + فیلم

عقاب‌ها در جهنم آلیانز آرنا خاکستر شدند و تیم توخل با ارائه یک نمایش متفاوت نسبت به بازی رفت، راهی یک چهارم نهایی شد.

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و لاتزیو در حالی در ورزشگاه آلیانزآرنای شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم در رم با پیروزی یک بر صفر عقاب‌ها به پایان رسیده بود.

بایرن مونیخ برای جبران شکست بازی رفت، هجومی مسابقه را آغاز کردند و ابتدا هری کین در دقیقه ۳۹ گل اول را زد و سپس توماس مولر در ثانیه‌های پایانی بازی گل دوم را هم به ثمر رساند. البته نقش اصلی را روی گل مولر، متیاس دلیخت مدافع هلندی و پیش تاخته این تیم داشت که با یک والی فوق‌العاده توپ را روانه دروازه کرد، اما در مقابل چارچوب توماس مولر با سر بر روی توپ اثر گذاشت و آن را به تور دروازه لاتزیو چسباند. اگر شوت زیبای دلیخت بدون تاثیر مولر وارد دروازه می‌شد گلی مشابه گل مارکو فان باستن، هموطن او، در فینال یورو ۱۹۸۸ مقابل شوروی خلق می‌شد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۶ هری کین خیال هواداران حاضر در ورزشگاه و البته توماس توخل را راحت کرد و با به ثمر رساندن گل سوم، کار را برای شاگردان ساری سخت کرد.

در نهایت بایرن با پیروزی سه بر یک در مجموع دو بازی به دور بعد صعود کرد تا توماس توخل که این روز‌ها تحت شدیدترین فشار‌ها و انتقادات است، فعلا در سمتش ابقا شود.

شکست لاتزیو خبر خوبی برای هواداران تیم یوونتوس هم بود. حالا با حذف بیانکوچلستی، اگر ناپولی هم هفته آینده در جدال با بارسلونا حذف شود، یوونتوس نماینده ایتالیا در فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان سال آینده خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار