کشته شدن یک جوان آمریکایی پس از گروگان‌گیری

یک جوان آمریکایی پس از گروگان گرفتن مادر خود به ضرب گلوله مستقیم پلیس کشته شد.

اداره پلیس نیویورک ویدئویی از لحظه تیراندازی یکی از افسران به مرد جوانی که مادرش را گروگان گرفته بود منتشر کرد. این مرد چاقو را به گردن مادرش انداخته و او را تهدید به سلاخی کرده بود.

براساس گزارش النشره، الکس مورگز، افسر پلیس به سر مایکل دوتل، یک گلوله شلیک کرد و مظنون ۳۰ ساله قبل از اعلام مرگش روی زمین افتاد و به بیمارستان منتقل شد. مقامات توضیح دادند: پلیس در ابتدا حدود ساعت ۱۱:۳۰ بر اساس تماس خود مجرم که مواد مخدر مصرف می‌کرد و با مادرش رفتار خشونت آمیز داشت، به محل اعزام شد.

شایان ذکر است اپیدمی مواد مخدر در سال‌های اخیر در آمریکا مرگبارتر از همیشه شده و یک نظرسنجی جدید از سوی موسسه «KFF» (منبع مستقل برای تحقیقات، نظرسنجی و اخبار سیاست سلامت آمریکا) تلفات قابل توجهی را که مصرف مواد مخدر بر خانواده‌ها در سراسر این کشور داشته است، نشان می‌دهد.

به گزارش «سی‌ان‌ان»، این نظرسنجی نشان داد که بیش از یک چهارم بزرگسالانی که مورد بررسی قرار گرفتند می‌گویند که خود یا یکی از اعضای خانواده‌شان به مسکن‌های تجویزی یا سایر مواد افیونی غیرقانونی اعتیاد دارند. به طور تقریبی یک نفر از هر ۱۰ بزرگسال آمریکایی، یکی از اعضای خانواده‌شان را به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر از دست داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
خب شکر خدا

امریکا از درون فرو پاشه

راحت شیم
آخرین اخبار