خنثی‌سازی حمله تروریست‌ها به یک پایگاه نظامی در سوریه

وزارت دفاع سوریه تایید کرد نیروهای ارتش این کشور امروز توانستند حمله تروریست‌ها به یک پایگاه نظامی در لاذقیه را دفع کنند.

وزارت دفاع سوریه تایید کرد که نیرو‌های مسلح این کشور در جهت حومه شمالی لاذقیه با یک گروه تروریستی که قصد نفوذ به یک سایت نظامی را داشتند، مقابله کردند.

براساس گزارش المیادین، این وزارتخانه روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش توانسته اند بیشتر اعضای این گروه را بکشند یا زخمی کنند.

ارتش سوریه همچنان به هدف قرار دادن سازمان‌های تروریستی در نقاط مختلف این کشور ادامه می‌دهد، چهارشنبه گذشته نیز یک منبع از کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌های تحریر الشام پس از اصابت دو پهپاد ارتش سوریه در خربة النقص در منطقه حومه شمالی لاذقیه، خبر داد.

همچنین وزارت دفاع سوریه دو روز پیش تایید کرد که نیرو‌های مسلح ارتش سوریه در مسیر روستا‌های ادلب و رقه توانستند ۷ پهپاد متعلق به گروه‌های تروریستی را که قصد حمله به نقاط نظامی و ساکنان غیرنظامی در این منطقه را داشتند، سرنگون و منهدم کنند. 

پیشتر، کمیته کارشناسان سازمان ملل گفته بودند که در نیمه نخست سال جاری میلادی، تهدید داعش و گروه‌های تروریستی در اغلب مناطق درگیری باقی مانده است. با وجود اقدامات مستمر در مبارزه با تروریسم، داعش حدود ۵ تا ۷ هزار نیرو را در سراسر نقاط عراق و سوریه فرماندهی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار