اجرای بیش از هزار و ۲۷۰ طرح عمرانی در آذربایجان‌غربی

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از هزار و ۲۷۰ طرح عمرانی محرومیت‌زدایی بسیج در مناطق روستایی استان اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار حیرانی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌های عمرانی بیشتر در زمینه‌های ساخت خانه برای محرومان، توسعه و آسفالت راه‌های روستایی و تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی در مناطق روستایی است.

وی افزود: گروه‌های جهادی در مناطق روستایی استان بیش از ۱۰۰ خانه محرومان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی را در دست ساخت و یا تعمیر دارند که بیش از ۹۰ درصد این طرح‌ها آماده بهره‌برداری است.

سرهنگ حیرانی از اجرای طرح بزرگ جهاد آبرسانی به ۳۷۹ روستا به همت بسیج سازندگی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی هم خبر داد و گفت: این طرح‌ها با هدف تأمین آب آشامیدنی در ۳۷۹ روستای استان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا هستند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه و آسفالت راه‌های روستایی در استان به همت بسیجیان، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان آسفالت و توسعه ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های مناطق محروم روستایی را در دست اجرا دارد که این طرح‌ها هم در مراحل پایانی تکمیل قرار دارند.

سرهنگ حیرانی افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از هزار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل محرومیت‌زدایی هزینه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی همچنین توزیع جهیزیه را یکی دیگر از خدمات این نهاد دانست و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان در استان تأمین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.