انجام بیش از ۱۲۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از انجام بیش از ۱۲۰ بازدید از سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۱۰ ماهه اول سال جاری خبر داد.

هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی ۲ اردبیل اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم و جدی این شرکت، رفع موانع تولید و حمایت از واحد‌های تولیدی است که با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و برگزاری برنامه‌های میز خدمت هفتگی، تلاش شد مشکلات سرمایه گذاران به صورت میدانی مورد رصد و پیگیری قرار گیرد. 

علایی تصریح کرد: در این راستا، در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۲۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا ضمن استماع درخواست‌های واحد‌های تولیدی و کاهش بروکراسی‌های اداری، بدون هیچ واسطه‌ای مشکلات آنان در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود.

او سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی را ولی نعمتان و جهادگران اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش اساسی در هدایت و جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان ایفا می‌کند که تلاش می‌شود با کمک دستگاه‌های خدمت رسان، کمبود‌ها و کاستی‌های موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان، یکی از دغدغه‌های مهم و جدی این شرکت است که خوشبختانه با حمایت مسئولان استانی و کشوری، در سال جاری شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی استان بودیم

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای رسیدن به اهداف اقتصادی حوزه صنعت و تحقق سیاست‌های اعلامی رهبر معظم انقلاب، نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن هستیم که امیدواریم با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می‌شود روند رشد و توسعه صنعتی استان افزایش یابد.

علایی افزود: برای پیروزی این انقلاب و امنیت کشور، خون شهیدان فراوانی نثار شده است که ما مدیران باید قدردان این شهیدان باشیم و با خدمت صادقانه به رشد و پیشرفت کشور کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.