اصلاح پیش نویس طرح تعریض خیابان ارتش در اختیار شورای شهر بیرجند

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از اصلاح پیش‌نویس تعیین تکلیف طرح تعریض خیایان ارتش و شهید قرنی، بازگشایی همزمان عدل و معلم در یک بازه زمانی ۷ ماهه که در جلسه دفتر فنی استانداری تهیه شده بود در شورای شهر بیرجند خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرزاق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان مربوطه انجام شد مقرر شد همزمان در مدت یک هفته‌ای تهیه و تصویب طرح امتداد خیابان معلم در شورای ترافیک و کمیسیون ماده ۵ استان از سوی دفتر فنی استانداری، پیشنهاد شورای اسلامی شهر بیرجند در زمینه تعریض خیابان ارتش از سمت شمال به متراژ ۳۰ متر نیز مطرح و به تصویب کمیسیون ماده ۵ برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه اجرای بر جنوبی خیابان شهید قرنی در قسمت راستگرد ضلع جنوب شرق تقاطع شهید صیاد شیرازی و شهید قرنی با مستحدثات حائز اهمیت ارتش تداخل دارد مقرر شد فعلا ملاک عمل برای اجرای معبر، رعایت فاصله ۱.۵ متر از بر دیوار ساختمان مذکور بوده و در ادامه به بر طرح مصوب خیابان قرنی متصل شود و پس از جابجایی مستحدثات فرماندهی ارتش، تعریض رعایت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به پرداخت بخشی از هزینه‌های بازگشایی معابر معلم و عدل توسط استانداری به شهرداری بیان کرد: مقرر شد در قبال هزینه‌های آماده سازی توسط شهرداری از بابت اجرای خیابان‌های معلم، عدل، ارتش، قرنی و ... و دیوار کشی اراضی ۳۸ هکتاری، استانداری و اداره کل راه و شهرسازی نسبت به ارزش افزوده اراضی و املاک شهرداری از طریق کمیسیون ماده ۵ اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار