اختصاص ۱۶۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مستمری‌بگیران بیمه روستایی در همدان

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: ۱۶۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مستمری‌بگیران بیمه روستایی در همدان اختصاص یافته که در حال پرداخت است.

حاتم شکری با اشاره به واریز عیدی به هشت هزار و ۷۰۰ نفر مستمری بگیر این صندوق افزود: این تسهیلات در قالب وام‌های خرد بدون ضامن و بدون سود است که تا پایان اسفندماه به حساب مستمری بگیران واریز و اقساط از مستمری ماهیانه شان کسر می‌شود.

او گفت: تمامی مستمری بگیرانی که تاریخ اجرای احکام مستمری آنها تا تاریخ ۳۱ شهریور سال جاری است، ۱۰ میلیون ریال و مستمری بگیرانی که بعد از تاریخ مذکور مشمول انواع تعهدات صندوق شده اند۵۰ درصد مبلغ تعیین شده پرداخت شده و نیز تمامی افرادی که تا پایان سال جاری مشمول بهره مندی از تعهدات بلند مدت صندوق شده یا خواهند شد از مبلغ عیدی سال ۱۴۰۳ بهره مند می‌شوند.

او تصریح کرد: هفته گذشته نیز مستمری بهمن ماه مستمری بگیران صندوق پرداخت شده بود.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: پرداخت مستمری سالمندی، از کارافتادگی، مستمری به بازماندگان، نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای از سایر صندوق‌های بیمه‌ای به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و برعکس از جمله مزایای پوشش بیمه‌ای این صندوق است.

شکری  تصریح کرد: صندوق آمادگی خود را با ۵۲ دفتر کارگزاری فعال در سطح استان جهت جذب کشاورزان و روستائیان فاقد بیمه و تمامی افراد فاقد پوشش بیمه‌ای اعلام کرده است.

شکری گفت: افزایش سطوح درآمدی صندوق به منظور کفایت مستمری باعث شده تا افراد جوان بیشتری عضو صندوق شوند که این مهم موجب تثبیت جایگاه صندوق در بین قشر جوان جامعه هدف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار