همه زنان اسدآبادی زیر پوشش بیمه هستند

رئیس اداره بهزیستی اسدآباد از زیر پوشش بیمه همه زنان اسدآبادی در این شهرستان خبر داد.

تمامی زنان اسد آبادی زیر پوشش بیمه هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اکبر احمدی‌منش رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد تعداد زنان بیمه شده تأمین اجتماعی بهزیستی را 44 نفر و بیمه عشایری و روستایی را 161 نفر برشمرد که یکی از اهداف سازمان بهزیستی توانمندسازی افراد تحت پوشش شرکت در کلاس‌های مهارت زندگی و کسب‌وکار در زمینه توانمندسازی این افراد بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای 1586 نفر معلول شناسایی شده است که 94 نفر آنها را معلولان بینایی، 717 نفر جسمی و حرکتی، 693 نفر بیماران ذهنی، 170 نفر شنوایی، 12 نفر صوت و گفتار و 41 نفر را معلولان روانی تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد تعداد معلولان مستمری‌بگیر این شهرستان را 492 نفر برشمرد و اضافه کرد: بهزیستی در 4 حوزه پیشگیری، اجتماعی، توانبخشی، مشارکت و اشتغال در حال ارائه خدمات بوده و در هر یک از این حوزه‌ها خدمات مختلفی را به افراد تحت پوشش خود ارائه داده است.

احمدی  منش تاکید کرد: زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست، زنان مطلقه، افراد شبه‌خانواده و فاقدخانواده و در معرض‌خطر تحت پوشش حوزه  اجتماعی بهزیستی هستند.

انتهای پیام/ب

تمامی زنان زیر پوشش بیمه بهزیستی هستند

 

 

 

برچسب ها: بهزیستی ، بیمه ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.