همدان؛

یک‎هزار و 700 خانوار عشایری همدان زیرپوشش بیمه عشایری

رئیس امور عشایری استان همدان گفت: در حال حاضر در استان همدان یک‎هزار و 700 خانوار زیرپوشش بیمه عشایری قرار دارند که 80 درصد از جامعه عشایری را شامل می شود.

یک‎هزار و 700 خانوار عشایری همدان زیرپوشش بیمه عشایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمزه‌علی یزدانی اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 400 خانوار عشایری با 500 هزار رأس دام در استان همدان مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال بارش نزولات آسمانی بسیار خوب بوده بیان کرد: به لطف خدا و بارش نزولات آسمانی مشکلی در ارتباط با وجود مراتع و یا کمبود آب در استان نداریم.
رئیس امور عشایری استان همدان در ادامه با بیان اینکه جامعه عشایری زیر 18 سال می‌توانند زیرپوشش بیمه عشایری قرار بگیرند، گفت: در این نوع بیمه پنج درصد از حق بیمه را خود افراد پرداخت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این نوع بیمه افراد می‎‌توانند از حداقل بیمه سالیانه 200 هزار تومان تا حداکثر آن که 350 هزار تومان است بهره‌مند شوند و زیر پوشش بیمه عشایری قرار گیرند.
یزدانی با اشاره به اینکه در استان همدان بیش از 80 درصد جامعه عشایر زیرپوشش بیمه عشایری قرار دارند، افزود: در حال حاضر در استان همدان یک‎هزار و 700 خانوار زیرپوشش بیمه عشایری قرار دارند.

وی گفت: در تلاشیم تا با ارائه آموزش‌های لازم و آگاهسازی جامعه عشایری پوشش بیمه عشایری را به صد درصد برسانیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.