اجتماع ۱۰ هزار نفری جوانان در تبریز

در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند، اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن ساز به همت جمعیت هلال احمر استان در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار شد.

استاندار اذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روزجوان گفت: شما جوانان نسبت به کشور وآینده خودتان احساس مسئولیت می‌کنید و این مسئولیت امروز در قالب شرکت در انتخابات و فعال بودن در جامعه متبلور شده است و اینگونه می‌توانید به همه مشکلات فائق بیایید و عمری خدمتگزار برای مردم کشورمان باشید.

وی افزود: شما جوانان اهداف و آرمان‌هایی دارید، این هدف داشتن بزرگترین آرزوی شما است شما برای ساختن کشورتان وبرای رسیدن به رویاهایتان راه دارید، چون سرشار از طرح و ایده‌های فعالانه هستید، بدانید سرنوشت کشور به دست شما فراهم می‌شود و امامین انقلاب در این ۴۵ سال کاری کردند که سرنوشت کشور به دست مردم وجوانان باشد.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه انتخابات سنگر حفظ کشور است گفت: شما همان نسلی هستید که کشور رابه اوج خواهید کشاند و حضور حداکثری شما کشور را به اقتدار خواهد رساندو دشمنان انقلاب را مایوس خواهد کرد.

تراب محمدی افزود: حضور شما در پای صندوق‌های رای برای کشور امید آفرین و امنیت آفرین است و این حق شرعی و قانونی شماست که در این حرکت عظیم و انقلابی شرکت کنید.

برچسب ها: انتخابات ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.