ياسوج/

3350 صندوق آرای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها را جمع‌آوری می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد انتخابات این استان با بیان این‌که 3 هزار و 350 صندوق آرای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها را جمع‌آوری می‌کند، گفت: نتیجه انتخابات هر چه باشد مبارک است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، غلام‌غلی رضوانی امروز در گچساران با اشاره به انتخابات سه‌گانه خردادماه سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در 24 خرداد سال جاری مردم همیشه در صحنه این استان، بار دیگر بصیرت و شناخت بالای خود را در صحنه‌های انقلابی با حضوری پرشور و شعور به جهانیان نشان می‌دهند.

وی با اشاره به انتخابات سه‌گانه ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است دست‌اندرکاران انتخابات اعم از فرمانداران، بخشداران، هیئت‌های اجرایی هر سه انتخابات و ناظران اشرافیت و اگاهی کاملی نسبت به قوانین مدون و آیین‌نامه داشته باشند.

رضوانی با اشاره به برگزاری همایش و دوره آموزشی دست‌اندرکاران امور انتخابات شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی که در گچساران برگزار شد، ابراز داشت: این همایش در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده نیز برگزار شد و در روزهای آینده در شهرستان‌‌‌‌های بویراحمد و دنا نیز برگزار می‌شود.

تشکیل شش کمیته در ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد انتخابات این استان ادامه داد: این همایش‌ها سبب افزایش انسجام و وحدت میان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و تأکید بر آگاه‌سازی عوامل اجرای از قانون انتخابات می‌شود.

رضوانی یادآور شد: ستاد انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارای شش زیرگروه کمیته در ابعاد گوناگون بوده که تمهیدات لازم بر اساس برنامه زمان‌بندی  اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حضور پرشور و حماسی کهگیلویه و وبویراحمدی‌ها بار دیگر سهم این استان را در سبد آرای کشور قابل ملاحظه و در مقام نخست ببینیم.

رضوانی گفت: در قانون انتخابات پیش‌بینی لازم برای کسانی که شده است که امکانات و خدمات دولتی در اختیار آنها قرار دارد و آنها را ملزم کرده است که به نفع هیچ کاندیدای از اموال بیت‌المال و دولتی استفاده نکنند.

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیدای خاص

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیدای خاصی گفت: قانون برای مرتکبین سوء استفاده از اموال دولتی به نفع کاندیدای احتمالی مجازات‌های در نظر گرفته است.

وی عنوان داشت: ما باید با حفظ آرامش، وحدت و همدلی حضور مردم را در صحنه داشته باشیم تا حماسه بزرگ دشمن‌شکن خلق شود.

رضوانی با تأکید بر این‌که دست‌اندرکاران انتخابات باید اشرافیت کامل بر اجرای قانون را داشته باشند، گفت: دست‌اندرکاران انتخابات باید از دخل و تصرف و حاشیه‌سازی در انتخابات پرهیز کرده و عدالت و قانون را در تمامی مراحل انتخابات رعایت کنند.

وی با بیان این‌که نتیجه انتخابات هر چه باشد مبارک است، خاطرنشان کرد: مردمسالاری دینی و جمهوری اسلامی به معنای انتخاب مسئولان با رأی مستقیم مردم بوده و کسی حق دخل و تصرف در رأی مردم را ندارد.

وی تعداد شعب اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد را یک هزار و 250 شعبه عنوان کرد و بیان داشت: در هر شعبه‌ای سه صندوق مستقر شده که در مجموع افزون بر 3 هزار و  350 صندوق رأی در سطح استان کار جمع‌آوری آرا را انجام می‌دهد./ج1

برچسب ها: رای ، انتخابات ، مجازات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.