یحیی سریع:

چند ناو آمریکایی، یک کشتی اسراییلی و «ام الرشاش» را هدف قراردادیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از عملیات‌های جدید ارتش این کشور علیه برخی هدف‌های آمریکایی و صهیونیستی خبر داد.

به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از عملیات‌های جدید ارتش یمن علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

سریع اعلام کرد: نیروی پهپادی ارتش با به کارگیری چندین پهپاد، عملیاتی نظامی را در دریای سرخ و دریای عرب علیه چند ناو متخاصم آمریکایی به انجام رساند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: همچنین نیروی پهپادی ارتش برخی مواضع حساس دشمن اسرائیلی را در منطقه ام الرشاش در جنوب فلسطین اشغالی با چند پهپاد دیگر هدف قرار داد.

سریع با اشاره به حمله موشکی به یکی کشتی صهیونیستی افزود: نیروی دریایی ارتش نیز کشتی اسرائیلی «MSC SILVER» را در خلیج عدن با چند اژدر مناسب هدف گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: این عملیات‌ها در راستای یاری ملت مظلوم فلسطین که مورد هجوم و محاصره قرار دارد و همچنین در پاسخ به حمله‌های آمریکا و انگلیس به کشور ما به انجام رسیده‌اند.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندر‌های اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندر‌های جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
قطعا تصاویر غرق شدن این ناوها و کشتی ها میتونه خیلی جذاب و زیبا باشه. حیف که فیلم و تصویر زیادی از این اتفاقات وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
خدایی تمام کفر و باطل ( غرب وحشی با گذشته ای سیاه و نوچه حرامی آن صهیونیزم) در برابر تمام ایمان و حق قرار گرفته اند در گذشته های دور هم همیشه خدا ، باطل هیبت شیطانی داشته و مظلوم تنها خدا ، تکیه گاهش! ولی کافران در گذشته باز شرف داشتند به ظالمان و مستکبران حال حاضر! چرا که حداقل گوش فلک را از دموکراسی!؟!؟!؟!؟!؟!؟! آزادی!؟!؟!؟!؟!!؟!؟ حقوووووق بشر!؟!؟!؟!؟ و... کر نکرده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
آرزوی جهان تک قطبی آمریکا به باد رفته
Canada
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
امریکا در باتلاق یمن چال خواهد شد
Poland
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا وارد کار بشه از نسل کشی اسراییل بدتر رو سر یمنی ها در میاره
فعلا داره خویشتن داری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
هیچ غلطی نمیتونه بکنه. تمام پایگاههای آمریکا در منطقه در تیررس موشکهای مقاومت هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا بخواد غلط اضافی کنه، خودش میدونه که چه ضرر هنگفتی باید پس بده. چون اونه که اومده توی منطقه ما. کل پایگاه ها و کل کشتی ها و همه منافع آمریکا و اسرائیل توی منطقه توسط نیروهای مقاومت با خاک یکسان میشن و نابود میشن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
وای که چقققدر از امریکا میترسید انگار قراره امریکایی ها تا ابد توی دنیا زندگی کنن و ما قراره بمیریم بابا لامصب مگه زندگی چقدره که اینجور میترسین امریکایی ها خیلی بیشتر مواظب زندگی شون هستند پس نگران نباشید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۳۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
خویش‌تن دار کی بوده این آمریکا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
امریکا در عراق ، ویتنام و افغانستان با لشکر کشی چه غلطی کرده
آخرین اخبار