انواع کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در زنجان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این استان با توقیف چهار دستگاه خودرو کشف شد.

 سرهنگ حسین بدری گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالای قاچاق با سه دستگاه خودرو سواری شوتی و یک دستگاه اتوبوس مسافربری (ناوگان حمل و نقل عمومی) برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی استان، خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

این مسوول انتظامی افزود: در بازرسی از آنها در مجموع تعداد ۶۶۳ بطری نوشیدنی انرژی زای خارجی، ۴۶۳ کیلوگرم غذای سگ و گربه خارجی، ۳۱۰ کیلوگرم ماکارونی خارجی، ۶۶ کیلوگرم انواع شکلات و ۹۵ کیلوگرم سس گوجه خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری تصریح کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را چهار میلیارد ریال برآورد کردند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که تحت رسیدگی است.

وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا ضمن قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست: در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.