در پی موشک باران شمال اراضی اشغالی؛

رسانه‌های صهیونیستی: سخنان نصرالله درباره توان نظامی حزب الله یک حقیقت است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ سید حسن نصرالله به تهدید برای حمله به عمق لبنان اعلام کردند که وی حقیقت را می‌گوید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به تهدید «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل برای حمله به عمق لبنان و از جمله بیروت که گفته بود، «از جنوب تا شمال سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت است» اعلام کردند که نصرالله حقیقت را می‌گوید.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های صهیونیست همچنین اعلام کردند که پس از تهدیدات نصرالله، راه‌ها در شمال [سرزمین‌های اشغالی]بسته شده است.

این رسانه‌ها که به نامشان اشاره نشده اعلام کردند: نصرالله گفت که توان موشکی بزرگی دارد که می‌تواند، کریات شمونه [در شمال]تا ایلات [در جنوب]را هدف قرار دهد، [این درست]است و وی دروغ نمی‌گوید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به ناتوانی محض ارتش رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله اشاره کردند.

در همین راستا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: ما در سال ۱۹۶۷ قرار نداریم، ما نه ارتش داریم و نه قدرت ورود به عملیات زمینی برای بازگرداندن حزب الله به ما روز لیطانی و هدف از تمام تهدیدها، پیشبرد عملیات بین المللی است.

همچنین «گرشون هکوهین» سرتیپ ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: ما در وضعیت بی سابقه و واقعا فاجعه باری هستیم، وضعیت در شمال (مرز با لبنان) بسیار دشوار است.

این گزارش‌ها تنها ساعتی پس از موشک‌باران شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی لبنان صورت می‌گیرد.

همزمان با این حمله موشکی، آژیر خطر در مناطقی از سرزمین‌های اشغالی مانند «کریات شمونه»، «دفنه»، «بیت هلال»، «مرغلیوت»، «تل حی»، «کفر یوفال» و «معیان باروخ» به صدا درآمده است.به دنبال این موشک باران شدید مناطق شمالی فلسطین از جمله الجلیل و کریات شمونه، تمامی پناهگاه‌ها در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی برای شهرک نشینان اشغالی بازگشایی شد.

این حمله ساعاتی پس از پاسخ دبیرکل حزب الله لبنان به ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.سیدحسن نصرالله ضمن دیوانه خواندن «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخ به تهدید وی برای حمله به عمق لبنان و از جمله بیروت گفت: از کریات شمونه در شمال سرزمین‌های اشغالی تا ایلات در جنوب در تیررس موشک‌های مقاومت است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار