رسانه‌های صهیونیست: مقامات اسرائیل درباره جنگ دروغ می‌گویند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند مقامات اسرائیل درباره جنگ غزه دروغ می‌گویند و با اخبار جعلی درباره پیروزی در صدد کنترل افکار عمومی هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب اذعان کردند که مقامات اسرائیل درباره جنگ غزه دروغ می‌گویند و با اخبار جعلی درباره پیروزی در صدد کنترل افکار عمومی و دور کردن آنان از واقعیت‌ها جنگ هستند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی افزودند: مقامات با دروغ و با استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی از پیروزی در جنگ سخن می‌گویند در حالی که بیش از ۲ هزار نفر از نیرو‌های خود را از دست دادیم.

منابع صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بودند که ۹ هزار نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه خدمات روان درمانی دریافت کرده‌اند و یک چهارم آن‌ها دوباره به جنگ بازنگشتند.

خودکشی نظامیان صهیونیست که دچار اختلالات روانی هستند به یک پدیده شایع تبدیل شده و بار‌ها رسانه‌های صهیونیستی از خودسوزی، به دار آویختن و شلیک گلوله به خود توسط نیرو‌های نظامی خبر داده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این عملیات تاکنون خسارت‌هایی اقتصادی، نظامی، اجتماعی و سیاسی سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است و مسئولان بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی را به جان هم انداخته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در داخل سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار