هنر امام، رونق بخشیدن به اسلام بود

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: هنر امام خمینی (ره) رونق بخشیدن به اسلام بود و امروز دنیا به سمت دین حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان قدس شهر بیرجند گفت: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم ملت ایران و امت اسلامی جبهه مقاومت را تحقق بخشیده و بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

او افزود: هدف دیگر امام این بود که طاغوت را کنار بزند، قدرت شاه را شکست و قدرت صدام را با حمایت مردم از بین ببرد؛ لذا امروز انصار الله، حشدالشعبی، زینبیون و فاطمیون یک ملت است که بسیج جهانی اسلام نام دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی اظهار کرد: این بسیج جهانی را در غزه می‌بینیم، اما عمق آن باید با عینک آینده‌نگری دیده شود همانطور که عاشورا دین را زنده کرد و انقلاب ایران را جرقه زد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: حادثه‌ای به برکت انقلاب اسلامی و قدرت زن و مرد ایرانی در جهان به وقوع پیوسته است، امروز غزه پایه‌های رژیم صهیونیست را سست‌تر و این رژیم را نابود خواهد کرد.

او تصریح کرد: هنر امام راحل زنده کردن، رونق بخشیدن و گسترش اسلام در جهان بود و امروز مردم دنیا به سمت تعالی و دین حرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی گفت: روحیه ایثار، شهادت طلبی، صبر و مقاومت در یمن، عراق، فلسطین، سوریه، لبنان جای جای کشور‌های اسلامی نمایان است.

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پیامبران و ائمه آمدند انسان را دعوت به عبودیت و بندگی کنند، عنوان کرد: تحول عمیقی که امام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این ملت به وجود آورد در حقیقت استمرار حرکت اولیا و انبیا بود.

او بیان کرد: هنر امام این بود که یک ملتی را مانند ایران وصل به خدا کرد، آرمان این ملت ارزش‌های این مردم، الهی شد و و نیز خدا، پیغمبر حرکت در مسیر مستقیم الهی، رشد تقوی، رشد ایثارگری، روحیه شهادت طلبی همه این اوصاف را امام در جامعه ما پررنگ کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی تصریح کرد: آن‌هایی که می‌خواهند تبیین کنند آیا انقلاب به هدف رسید یا نرسید اول هدف را تعریف کنیم، امام و ملت ایران برای چه انقلاب کردند، انقلاب ما در امتداد حرکت پیغمبر برای رسیدن به مقام انسانی، کمال و مقام شامخ انسانیت بود.

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: امام نه تنها در ایران که در جهان این حرکت را پایه ریزی کرد این نهال انقلاب نهالی بود که امروز وقتی بعد از ۴۵ سال به این درخت تنومند انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم جهان اسلام امروز به خدا وصل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار