پاسخگویی استاندار اصفهان از طریق سامانه سامد

همزمان با دهه فجر، استاندار اصفهان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت، تلفنی پاسخگوی ۲۳ نفر از مردم استان از ۱۳ شهرستان بود.

در خواست‌های مردم از مرکز تا دور افتاده‌ترین روستا‌های استان اصفهان در موضوع‌های مختلف همچون مسکن، تأمین زمین، تسهیلات و زیرساخت‌ها بود.

برخی از درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده همان موقع، با تماس تلفنی استاندار اصفهان با مسئولان مربوط حل شد و بعضی‌ها هم نیاز به بررسی‌ها و پیگیری‌های بیشتری بود که به مسئولان ارجاع داده شد.

سیدرضا مرتضوی، امسال در هفت مورد حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان، از طریق پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ یا همان سامد، درخواست ۱۵۰ نفر از مردم استان را پیگیری کرده است.

استاندار و معاونانش، مدیران کل ادارات و روسای سازمان‌های استان اصفهان، در چند ماه گذشته، تلفنی از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت، پاسخگو و پیگیر درخواست بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از مردم بوده اند.

هم استانی‌ها می‌توانند درخواست ها، شکایت ها، ایده و نظر خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۱ به اطلاع استاندار و معاونانش و دیگر مدیران کل و رئیس سازمان‌ها در استان اصفهان برسانند تا پیگیری شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار