استخدام ۱۰۰ کرمانشاهی در طرح شهید زین‌الدین

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از استخدام ۱۰۰ کرمانشاهی در طرح شهید زین‌الدین خبر داد.

علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : طرح استخدامی شهید زین‌الدین همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه در حال اجرا است که طی ماه‌های گذشته جزئیات اولیه آن از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه فراخوان آزمون طرح استخدامی شهید زین‌الدین منتشر شده است، گفت: چند روزی است که دفترچه استخدامی این طرح در سامانه جهاد دانشگاهی بارگذاری شده و افراد مختلف شامل آقایان و بانوان در رشته‌های گوناگون تحصیلی با گرایش‌های مختلف می‌توانند در فضایی علمی و عادلانه شرکت کنند.

صفدری تصریح کرد: فراخوان استخدامی طرح شهید زین‌الدین در ۱۸ استان از ۳۱ استان درحال اجرا است که در دو استان نیز پیش‌تر آزمون برگزار شده است و در استان کرمانشاه نیز طی این طرح ۱۰۰ نفر جذب خواهند شد.

وی ادامه داد: ۸۰ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی شامل ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندارد، اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، تبلیغات‌اسلامی، دامپزشکی، منابع طبیعی هواشناسی، میراث‌فرهنگی، جهادکشاورزی، صمت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، آب و برق منطقه‌ای و فرودگاه جذب می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه افزود: ۲۰ نفر هم در استانداری کرمانشاه براساس ابلاغ سهمیه وزارت کشور جذب خواهند شد که مقرر شد آزمون استخدامی وزارت کشور همزمان با آزمون دیگر برگزار شود که دفترچه آن نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

صفدری عنوان کرد: این افراد براساس نقشه پیشرفت استان کرمانشاه در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد و آزمون به‌صورت متمرکز در سامانه جهاد دانشگاهی برای ۱۸ استان خواهد بود همچنین تمرکز اصلی روی شهرستان‌ها و بر اساس شناسایی ظرفیت‌ها معطوف شده است.

وی اضافه کرد: طرح استخدامی نیز برای جذب در شرکت بیواتانول و پتروشیمی کرمانشاه منتشر شده و امیدواریم بتوانیم سهمیه‌های جذب و اشتغال استان کرمانشاه را افزایش دهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.