با حضور وزیر کشور صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به مناطق جنوب و شرق کلانشهر کرمانشاه

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به مناطق جنوب و شرق کلانشهر کرمانشاه با حضور وزیر کشور آغاز شد.

رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه،در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت پروژه گفت : این پروژه تنش آبی در قسمت شرق و جنوب شهر کرمانشاه را مرتفع می‌کند.

وی افزود: در این پروژه تامین آب از ۱۵ حلقه چاه منطقه «ده پهن» صورت می‌گیرد.

داوودی گفت: آب این چاه‌ها با استفاده از لوله‌های فولادی در مسیری ۹ کیلومتری به جنوب و شرق و پروژه‌های نهضت ملی مسکن کلانشهر کرمانشاه منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه اعتبار مورد نیاز این پروژه را ۱۶۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی تامین می‌شود.

داوودی مدت اجرای این پروژه را حدود شش ماه اعلام و تصریح کرد برنامه داریم این پروژه تا اوایل تابستان سال آینده به بهره برداری رسیده تا مردم جنوب و شرق کلانشهر کرمانشاه مشکلی در تامین آب در فصل گرما نداشته باشند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با افتتاح این پروژه تنش آبی حدود ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه مرتفع می‌شود.

احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز (دوشنبه) در پنجمین روز دهه فجر، با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان، وارد کرمانشاه شد.

 افتتاح چند طرح عمرانی، صنعتی و اجتماعی و بازدید از چند طرح دیگر از جمله منوریل، بازارچه‌های عرضه کالا، دو واحد‌های بزرگ صنعتی و... از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به کرمانشاه است .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.