رفع مشکل آب مجتمع ماده ۱۶ کنگاور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت : مشکل آب مجتمع ماده ۱۶ کنگاور با حفر چاه برطرف خواهد شد.

رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه در پنجمین جلسه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات آبرسانی در مجتمع ماده ۱۶ شهرستان کنگاور، گفت : بر اساس بررسی‌های اولیه تأمین آب مورد نیاز این مجتمع قرار بود به صورت موقت از طریق چاه‌های موجود در اطراف تأمین شود، اما اکنون به دلیل بروز برخی مشکلات این امر ممکن نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه مصرف آب در مجتمع توانمندسازی کنگاور بالا خواهد بود برای تأمین این میزان آب باید منبع مجزا در نظر گرفته شود، اما در حال حاضر در این مجتمع ۲ حلقه چاه کم آب و نیمه خشک موجود است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه عملیات احیای چاه‌های آب موجود در مجتمع ماده ۱۶ کنگاور در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه چاه‌های نیمه خشک جوابگوی نیاز آبی این مجتمع نیست در صورتی عدم احیا این چاه‌ها اقدام به حفر یک حلقه چاه جدید خواهیم کرد.

داوودی خاطر نشان کرد: با حفر چاه آب در مجتمع ماده ۱۶ کنگاور علاوه بر تأمین آب مورد نیاز مازاد این آب در اختیار مردم اهالی روستا‌های اطراف قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: اگرچه رفع مشکل آب مجتمع ماده ۱۶ کنگاور یک ماه زمان نیاز دارد، اما بر اساس لزوم در سرعت بخشی در اتمام این پروژه آبرسانی تا ۲ هفته آینده در دستور کار است و تا زمان آبرسانی کامل با تانکر و به صورت جیره بندی آب را در اختیار این مجتمع قرار خواهیم داد .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.