توانمند سازی و اشتغال پایدار مددجویان جدی تر از قبل مورد توجه قرار گیرد

دستیار ویژه فرماندار میرجاوه در امر مردمی سازی دولت گفت: توانمند سازی و اشتغال پایدار مددجویان به معنای واقعی و ملموس، جدی تر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

رامین ناروئی  دستیار ویژه فرماندار میرجاوه  در دیدار با بذرافشان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  گفت:  نهاد مردمی کمیته امداد از یادگاران ارزشمند حضرت امام (ره) است و تشکیل این نهاد نشان از آینده نگری ایشان و یکی از اهداف بزرگ انقلاب و مایه دلگرمی افراد کم برخورد دار است.

ناروئی افزود: نقش کمیته امداد بدلیل ارتباط چهره به چهره با افراد  در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی  یک جایگاه بسیار ارزنده است که باید از این فرصت استفاده لازم را برده و برنامه های متنوعی در این خصوص تدبیر شود.

در پایان دستیار ویژه فرماندار علاوه بر بیان تعدادی از مطالبات مردم از این نهاد مردمی و انقلابی خواستار بیان کاستی ها و اقدامات ارزشمند صورت گرفته توسط این نهاد برای مردم پرداخت  که رئیس کمیته امداد آمادگی  خود را اعلام نمود.

بذرافشان رئیس کمیته امداد امام(ره)  نیز از حضور دستیار ویژه فرماندار در این نهاد ابراز خوشحالی نمود و به بیان برنامه های خود برای ارائه خدمات بهینه و شایسته به جامعه هدف پرداخت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار