ترامپ: مانند بایدن مشکلات روحی و روانی ندارم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که از مشکلات روحی و روانی همانند جو بایدن رنج نمی‌برد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی این کشور به اظهارات نیکی هیلی، دیگر نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا که شایستگی ذهنی رقیب خود را زیر سوال برده بود واکنش نشان داد. 

ترامپ در میان گروهی از حامیانش در نیوهمپشایر گفت: «برایم مهم نیست ۸۰ ساله باشم، اما ۷۷ سال دارم و این تفاوت بزرگی است. این (مشکلات روانی) به سن مربوط نمی‌شود، سن همه متفاوت است.»

وی با اشاره به اینکه احساس بهتری نسبت به ۲۵ سال پیش دارد و تست شناختی با پزشک گذرانده است، گفت: بایدن نمی‌تواند همین را بگوید، شما می‌دانید که چه اتفاقی برای او می‌افتد.

وی با بیان اینکه معتقد است اگر حق مصونیت رئیس دولت به رسمیت شناخته نشود، بایدن ممکن است با محاکمه جنایی روبرو شود، گفت: رئیس‌جمهور به مصونیت نیاز دارد، این به من مربوط نیست، به هر رئیس دولتی مربوط می‌شود. حزب رقیب و او (بایدن) مقصر خواهند بود برای هر کاری که بعد از پایان دوره‌اش انجام شده است.»

بایدن با ۸۱ سال سن پیرترین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا است، او اغلب زبانش می‌لغزد و گیج به نظر می‌رسد و چندین بار در مکان‌های عمومی افتاده است.

اظهارات ترامپ پس از آن بیان می‌شود که نیکی هیلی، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده، شایستگی ذهنی ترامپ را پس از اینکه او هیلی را با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان وقت آمریکا اشتباه گرفت، زیر سوال برد.

روز سه‌شنبه ۱۶ ژانویه، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که ترامپ نامزدی حزب جمهوری‌خواه در آیووا را به عنوان بخشی از مرحله اول رقابت اولیه برای کاخ سفید به دست آورده است.

این پیروزی موقعیت ترامپ را در خط مقدم رقابت جمهوری خواهان برای انتخابات کاخ سفید که برای نوامبر برنامه ریزی شده است تثبیت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
از اون بدتری
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
دیگ به دیگ میگه روت سیاه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
بلکه بیشتر از آن جنون گاوی دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
مثل بایدن داشته باشی یا نه ولی شما امریکاییا و یهودیا فعلا روی هیتلر رو سفید کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
جفتتون از هم دیگه بدترین
تو نبودی میگفتی مایغ ضدعفونی کننده به بیماران کرونایی تزریق کنید تا خوب بشن؟
آخرین اخبار