گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد صنفی لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان دی ماه امسال خبر داد.

 کرم گودرزی  در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان گفت: در راستای تاکید دولت مردمی مبنی بر خدمات رسانی حداکثری و مطلوب به مردم عزیز استان لرستان و با تلاش و همت کارکنان خدوم شرکت گاز استان لرستان، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در ادامه توسعه گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز در بخش‌های صنعتی، شهری و روستایی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ۱۸۰ کیلومتر خط تغذیه، ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع، ۳۴ ایستگاه تقلیل فشار گاز و نصب ۲۳ هزار و ۱۵۰ علمک در اقصی نقاط استان انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، خدمت به مردم عزیز لرستان در راستای رشد اقتصادی، حفظ محیط زیست، مهاجرت معکوس و ایجاد رفاه را از اهداف و اولویت‌های شرکت گاز استان عنوان کرد.

گودرزی بیان داشت: شرکت گاز استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اشتراک پذیری بیش از ۲۶ هزار و ۱۴۷ مشترک شهری و ۳۰ هزار و ۳۱۴ مشترک روستایی را انجام داده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.