برپایی ۸۸ شعبه اخذ رای در شهرستان میبد

فرماندار میبد گفت: ۸۸ شعبه اخذ رای در شهرستان میبد آراء مردم را جمع آوری می‌کنند.

سجادی پور فرماندار میبد در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به فرایند برگزاری انتخابات در شهرستان میبد گفت: ۸۸ شعبه اخذ رای در یازده اسفند ۱۴۰۲ در شهرستان میبد، آراء مردم را جمع آوری می‌کنند.

او افزود: از این تعداد شعب ۶۷ شعبه در شهر میبد شامل ۵۵ ثابت، ۱۲ شعبه سیار و ۶۱ شهری و شش روستایی و در بفروئیه ۱۳ شعبه شامل هشت شعبه ثابت و پنج سیار و هفت شهری و ۶ روستایی و در ندوشن ۶ شعبه شامل سه ثابت و سه سیار و سه شهری و سه روستایی و یک شعبه اقلیت زرتشتیان است. 

فرماندار میبد نقش رسانه‌ها را در مشارکت حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو بی بدیل خواند.

سجادی پور با بیان اینکه در این شرایط، دشمن با کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های نظام، به دنبال القاء یاس و ناامیدی در جامعه به ویژه بین نسل جوان است گفت: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی درصدد است نظام را ناکارآمد جلوه داده و مانع حضور گسترده مردم در انتخابات شود تا بگوید انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی ندارد.

او با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی درحوزه‌های نانو، بیو، تسلیحات نظامی، هسته ایی و پهبادی گفت: این دستاورد‌ها تنها در چند حوزه از دانش‌هایی است که در طول انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم‌ها به آن دست یافتیم.

فرماندار میبد تصریح کرد: بنابراین رسانه‌ها می‌توانند با تبین دستاورد‌های نظام و مسئولین و تولید محتوا در روشنگری و آگاهی بخش افکار عمومی، درحضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب شوند.

سجادی پور در ادامه به تحولات شهرستان میبد بعد از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، اشتغال، مسکن و زیرساخت‌های اساسی پرداخت و گفت: رسانه‌ها در این فرصت باقیمانده می‌توانند هم پای مسئولین، به صورت میدانی تحولات اخیر درطرح ملی مسکن، آب رسانی، راه و پروژه‌های شاخص را معرفی و آثار و برکات آن را به مردم روشنگری کنند.

برچسب ها: انتحابات ، رسانه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار