امام جمعه بافق:

انتخابات یک امر حق و توصیه به آن، توصیه به حق است/ کاندیداها قول تکمیل پروژه های نیمه تمام را به مردم ندهند

حجت‌الاسلام حسینی گفت: وظیفه همه این است که یکدیگر را به شرکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمایشات حکیمانه ای در نوزدهم دی  داشتند،محور اول سخنان ایشان درمورد حضور مردم در انتخابات بود.

او افزود: همیشه در نگاه اهل بیت و حاکمان مسلمان، مردم اهمیت داشتند، امیر المومنین(ع) نیز همواره مالک اشتر را به پیوند با مردم و تلاش برای خدمت به آن‌ها توصیه می کرد. 

حسینی بیان کرد: محور دوم سخنان رهبر معظم انقلاب بحث انتخابات بود چراکه امروز انتخابات یک امر حق و توصیه به آن توصیه به حق است.

او گفت: قرار نیست همه گوش به حرف رهبر جامعه بدهند مثل زمان امیر المومنین(ع) که هستند مسئولین خائنی که به جای خدمت چوب لای چرخ مردم می‌گذارند. 

خطیب جمعه بافق افزود: 2 نکته را خطاب به کاندیداها بیان می‌کنم و نکته اول این است که بر مشارکت مردم در انتخابات تأکید کنند و از اختلاف افکنی و تخریب دیگری، دوری کنند. 

او تصریح کرد: خواهش میکنم از کاندیدا ها که قول تکمیل پروژه های ناتمام را ندهند،چرا که عمل نکردن آن‌ها به قولشان، مردم را به نظام بدبین می‌کند. 

حسینی خاطر نشان کرد: پروژه های نیمه تمام را ابزاری برای رسیدن به خواسته های خود و رأی آوری خود نکنید. 


امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آستانه ی ماه رجب هستیم که تنها کسانی می‌توانند در ماه رمضان بهره ببرند که خودشان را از آماده کرده باشند.

او افزود: در مسیر رسیدن به تقوا باید موانعی را برطرف کنیم که از جمله گناهان زبان که مانع رسیدن ما به تقوا می‌شود، دروغ است. 

حسینی بیان داشت: هیچ بنده ای لذت ایمان را نمی‌چشد مگر اینکه دروغ را کنار بگذارد. 

او گفت: رکوع و سجود طولانی نشانه خوب بودن نیست، ملاک و معیار انسان های مومن صدق و راستی در زبان و عمل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار