سارق سیم و کابل اداره برق قم دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق سیم و کابل اداره برق و کشف ۶ فقره سرقت در این خصوص خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح خبر بازداشت سارق سیم و کابل گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های سیم و کابل و تجهیزات اداره برق در سطح شهر قم که این امر باعث ایجاد خسارات فراوان به اداره برق و عموم مردم شده و به تبع آن باعث ایجاد موج نارضایتی عمومی و ایجاد جو ناامنی در بین عموم شهروندان شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های فنی و پلیسی پی بردند سارقان ۲ نفر غیربومی بودند و با استفاده از یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان خودروی مورد نظر در محور قم تهران شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دو نفر سارق مذکور دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در بازرسی از خودروی موصوف، مقادیر زیادی کابل هوایی اداره برق، آلات و ادوات جرم شامل قیچی کابل بر، اره و تعداد ۲ لوله پلاستیکی کشف شد.

سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: متهمان در بازجویی به‌عمل آمده در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شدند، ولی با توجه به وجود مستندات و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقایق نداشتند و به ۶ فقره سرقت سیم و کابل اداره برق اعتراف کردند.

وی ابراز داشت: در این رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۹ دی ۱۴۰۲
حالا چرا سیم و کابل برق؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار