معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم:

سرقت در قم کاهش ۱۵ درصدی داشته است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت:از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه میزان سرقت در استان ۱۵ درصد کمتر شده است.

سعید کاویانی،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم در جلسه کارگروه کمیته هماهنگی و پیشگیری از سرقت گفت: بر اساس آخرین آمار و اجرای تصمیم‌های گرفته شده از سوی مسئولان انتظامی، یگان رضویون و مردم، سرقت در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۱۵ درصد کاهش داشته است. 

وی مصادیق سرقت در سطح استان را سرقت موتور سیکلت، لوام منازل، تلفن همراه، سیم و کابل، قطعات و خودرو برشمرد و افزود:برای کاهش سرقت موتور سیکلت ۲۹ پارکینگ در هسته مرکزی شهر، در مراکز تجاری و مراکز پر ازدحام و شلوغ در نظر گرفته شده و برای کنترل بیشتر سرقت موتور سیکلت نیازمند ۱۱ پارکینگ دیگر در سطح شهر هستیم. 

وی اشاره‌ای به احصا ۴۰ محله از استان داشت و افزود: این تعداد محله برای امنیت بیشتر نیازمند نگهبان محله هستند که باید مراجع قضایی نیروی انتظامی و یگانه رضویون اقدام جدی را انجام دهند. 

کاویانی نصب دوربین را از جمله دلایل کاهش جرم دانست و گفت: قرار است تا پایان سال ۱۴۰۳، ۲۰۰ دوربین دیگر با نظارت پلیس در سطح استان نصب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
توزیع موادمخدر چی افزایش مصرف متاسفانه بد حجابی وگرانفروشی قم مسائل زیادی داره به همش رسیدگی بشه
آخرین اخبار