خدمات پاراکلینیکی با تعرفه دولتی در یکی از مناطق کم برخوردار قم ارائه می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تمام خدمات پاراکلینیکی از جمله رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن و ماموگرافی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهدا در یکی از مناطق کم برخوردار این استان به بیماران ارائه می‌شود.

مجید محبی گفت: بیمارستان شهدا سال ۹۶ در منطقه کم‌برخوردار نیروگاه به بهره‌برداری رسید و از همان زمان خدماتی از جمله رادیولوژی و سونوگرافی به مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شد.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایس هیتاچی سال ۹۹ در این مرکز راه‌اندازی شد و اکنون خدماتی از جمله انجام انواع سی‌تی‌های تزریقی، خوراکی، سی‌تی آنژیو و ۳ D در این مرکز توسط کارشناسان باتجربه انجام می‌شود.

محبی با اشاره به بخش ماموگرافی بیمارستان شهدا، گفت: این بخش مجهز به دستگاه ماموگرافی دیجیتال و دستگاه ماموگرافی دیجیتال هالوژیک است که تصاویر با دقت بالا و کیفیت مطلوب را ارایه می‌کند.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این دستگاه مجهز به انژکتور تزریق است و گزارش تصاویر نیز توسط پزشکان خبره در کوتاه‌ترین زمان ارایه می‌شود.

محبی افزود: ماموگرافی توسط کارشناسان خانم باتجربه انجام و گزارش تصاویر نیز در کوتاه‌ترین زمان توسط متخصصان مجرب ارایه می‌شود.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: با توجه به امکان تهیه عکس رنگی توسط این دستگاه، بسیاری از افرادی که مشکل نازایی دارند، می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، هزینه برخی خدماتی که در بیمارستان شهداء قم انجام می‌شود، یک‌دهم هزینه سایر مراکز خصوصی در سطح استان است.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: علاوه بر ارائه خدمات پاراکلینیکی، درمانگاه این بیمارستان دارای تخصص‌هایی از جمله زنان و زایمان، متخصص داخلی، متخصص زنان، متخصص مغز و اعصاب، فوق تخصص غدد، جراح عمومی، روانشناس، روانپزشک، متخصص قلب و اطفال است.

به گفته محبی، بیمارانی که برای غربالگری از سوی مراکز بهداشتی به مراکز تخصصی ارجاع می‌شوند، می‌توانند با مراجعه به بیمارستان شهدا و با پرداخت تعرفه دولتی، از خدمات پزشکی استفاده نمایند.

   معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: این مجموعه درمانی به‌صورت ۲۴ ساعته فعال است و آمادگی دارد به تناسب تعداد مراجعه‌کنندگان، خدمات خود را افزایش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار